Home › Forums › Generelt forum › Alfa Romeo snak › 2014 modeller › Sv: 2014 modeller
11. November 2013 at 11:03
Participant
Enig, det er præcist det der bløde look der gør dem designmæssigt mindre interessante.
Tilbragte 3 uger i en Guiliette i det italienske højland i sommers og på køreoplevelsen, syntes jeg heller ikke den kan matche hverken min nuværende 159, eller min tidligere 156.
Mht. nye biler, så er 4C så langt fra kedelig som man vist kan komme …så om det er nyt eller gammelt, er ikke et issue her. Det er designet og køreegenskaberne der tæller.
quote Michael Jacobsen” post=11853:
Havde selv en 75’er, da 156’eren kom. Og syntes, at 156’eren var en fantastisk flot bil.
Og da 159’eren kom, syntes jeg også at det var en fantastisk flot bil, som samtidig gjorde 156’eren lidt gammel at se på (selvom jeg stadig synes, at det er en flot bil)
Og da 159’eren kom, syntes jeg også at det var en fantastisk flot bil, som samtidig gjorde 156’eren lidt gammel at se på (selvom jeg stadig synes, at det er en flot bil)
Såaaaa…
Mener heller ikke, at Guiliettaen har været kantet. Synes bare, at den havde mere kant. Men det er måske bare mig, som husker forkert…
Fronten ser bare så “blød” ud (hvis man kan sige det)