Home › Forums › Alfa Forum › Type 105/115 – Giulia, Giulia GT og Spider › Omlakering 2000 Spider › Sv: Omlakering 2000 Spider
Tak skal du have Erik. det med Californien, informerede jeg dig om i en anden tråd, så det er ikke ny info. Den gang var du ikke enig med mig Og det ligger alt sammen uden for denne specifikke Duetto.
Hvis det er din mening om Spica, så prøv at tage en snak med en der kører med indsprøjtning, så tror jeg at du bliver klogere.
Jeg har bemærket dobb bremseforstærker, øjnene er det første man bliver blind på.
Hvis det er en 1969, havde 1750/2000 spider alle 2 kreds bremser og dobbelt bremse kraft forstærker.
Hvis det er en 1989, så har den fået et sæt gamle vindues viskere, klaphat, de forsvandt med 1600 Spider. DET OVERSER DU.
Hvad med forlygterne, er de model 69. DET OVERSER DU.
Det er viskerne og forlygterne der ikke er rigtige. Og for mig er det uforståeligt at viskerne skulle være ændret i forbindelse med en event renovering.Det kan event være sket med lygterne
Principielt er det uden betydning hvilken motor der er i.Da der er noget der ikke passer på ÅRGANGEN