Sv: CS nede

Home Forums Generelt forum Andre mærkværdigheder CS nede Sv: CS nede

Jacob Bengtsson
Participant

Jeg har måske misset noget mht. tabet af alle de uvurderlige data/tråde fra det oprindelige CS, men jeg gider ikke bruge tid på at søge efter svaret, og spørger derfor direkte: Er det et spørgsmål om penge, for at man/vi kan få alle de gamle tråde frem igen?

Måske misforstår jeg det, men Torben skriver noget med, at der var 50.000 årsager til, at de gamle data gik tabt… Var det et spørgsmål om, at rettighedshaveren ville have 50.000 for trådene/data?

Spørgsmål:

1. Er de gamle tråde tabt, eller findes de endnu?
2. Er det et spørgsmål om penge, for at få adgang til dem?

Og til Torben og andre der forsvarer det nye CS: Det er ikke det nye CS, der er problemet… Problemet er, at det gamle CS var en guldgruppe af spørgsmål og svar!

Alt den viden gik tabt, og det bliver aldrig bygget op igen… Det siger Ole’s statistik om 2 indlæg i 159-forummet på et år vidst alt om!

Og hvis man alligevel skal begynde forfra med nye tråde og nye guldkorn, hvorfor så ikke gøre det her i ARKD’s forum, nu hvor det også er blevet mere up-to-date, og samtidig kan være med til at give mere liv på klubbens hjemmeside! (Hvilket igen vil give flere sponsorkroner i kassen, som vil komme klubben til gode)

Mvh. Jacob