Sv: CS nede

Home Forums Generelt forum Andre mærkværdigheder CS nede Sv: CS nede

Anonymous
Inactive

hej med jer, og
Tak til Flemming og Morten

For ca et år siden, skulle der bestilles, nogle labels til at pynte på en 145, hjembragt fra sydens sol.
Bestilte, efter siden i bladet på en mail. Fik et ønske, om jeg ikke ville bestille over klub siden. Gik ind og ledte i nord.syd-øst-vest . Måtte beklageligvis meddele shop keeperen at jeg ikke kunne finde shoppen, inde på klubbens sider. Fik så at vide at jeg skulle logges ind. Fik et pass word, og dermed adgang til det HEMMELIGE FORUM.
jeg er bevist om at der har været orientering i bladet om forum.
Var selvfølgelig nysgerrig. Fandt en gammel tråd af Morten om olie. Mit første indlæg. En anden hvor var ønsket og håndbog, til en Bertone, ny ejer, spørgsmålet var mere end et år gammelt.
Er det en måde at tage imod nye medlemmer.??????
Så var det at jeg fik bemærkningen , fra en aktiv indsigtsfuld Dansker på Engelsk.
Jeg skal erkende, at der blev taget et greb i egen barm. Hvis der skal være et aktivt forum miljø. Så er det medlemmerne der skal skabe det. Der er ingen anden, til at hjælpe.
Men når bestyrelserne ikke evner/eller har vilje at se, at forudsætningen for en aktiv elektronisk miljø, på klubbens hjemme side . Er ÅBENHED i stedet fro BEGRÆNSNINGER.
Så vil vi fortsat se indlæg der er flere år gammel uden reaktion.
Jeg var ikke aktiv på CS, da jeg fandt at tonen var utålelig.
Men , efter min mening vil der ikke være et aktivt forum, uden åbenhed og tolerance- f