Sv: Crosswagon

Home Forums Alfa Forum Type 932 – 156 Crosswagon Sv: Crosswagon

Jesper Mørkhøj
Participant

Hej

Er ikke så tit på disse sider men har lige set tråden her. Og det må være min bil der refereres til højere oppe i tråden…

Jeg hentede ganske rigtigt en Crosswagon sidste sommer, i Tyskland. Det var lidt af et sats at køre til sydtyskland og kigge på den med en trailer på krogen men det var det værd. Dælme en fin bil og efter prøveturen var jeg slet ikke i tvivl, den kører fedt! Så den blev købt og læsset på traileren.

Inden havde jeg brugt lidt tid på at undersøge hvad sådan en kunne koste i afgift og det så ud som om det blev et sted mellem 50000 og små 60000 kr. Og det kom til at holde stik, afgiften blev 54432 kr for en 2005 med 135000 km på klokken.

Mht til hvordan den kører så kan jeg bare sige at den kører godt, den kører nok ikke som en sænket 156’er men det er en fed bil at køre i og den er glad for at køre stærkt:) , komfortabel, brummer fra motoren og man kan faktisk ikke høre det er en diesel. Jeg har haft flere med ude at køre som ikke helt tror på at det er en diesel…:lol: Firhjulstrækket er bare fedt, har lige været i Norge og der er bare steder man ikke kommer med mindre den trækker på alle fire.

Håber det svarer på det meste, ellers så giv lyd!

Jesper