Sv: 4C Spider

Home Forums Alfa Forum Andre Alfa Romeoer 4C Spider Sv: 4C Spider

Søren Grøndberg
Participant

Hej Jacob og alle andre Alfisti

Lige en kommentar fra mig ang. alfa 159, jeg syntes også den er gude smuk især fronten det ser ud som den står og rynker bryn og så med ondsinde øjne ( lygterne ) fronten kan jo nok også virke skræmmende på de andre dødlige bilister, hvad køreengskaber ang. Syntes jeg også til alm. Kørsel at den ligger fantastisk på vejen fuldtud på højde med Alfa 156 har selv haft en i over 13 år og enda i sportskit med sænket undervogn, min 159’er er godt nok en 2,4 ti og der glæder jeg mig også til at få mine sommer ti fælge sat på :cheer: 😛
Vi stod også for at skulle skifte vores 156’er ud, da min kone skulle til at køre fast 25 km hver vej,så vi valgte diesel og det har vi aldrig fortrudt har aldrig haft nogle lamper der blinker eller hyler
Med det nyvognsprogram som AR kan byde på nu, valgte vi som sagt også en alfa 159 diesel, savner vi lyden fra en bensiner, er vi heldigvis så heldige at vi snart kan komme ud at køre i vores Spider 916, godtnok en twinspark 2,0 med den lyder nu altså også meget godt B) :whistle:
Syntes det var ærgerligt at man stoppe produktionen af 159′ uden at have noget alternativ, men efter min ydmyg mening, en af de bedste Alfa’er til dato 👿 :sick:

Mvh Alfisten fra thy