Home › Forums › Generelt forum › Alfa Romeo snak › Hvad sker der lige for Alfa Romeo i DK › Sv: Hvad sker der lige for Alfa Romeo i DK
Det bliver spændende og se hvad det ender med. At Alfas fremtid er at lave sportslige biler med et lækkert italiensk design og topmoderne teknik med høj ydelse kan vi alle sammen blive enige om er vejen frem. Så er det bare med at Fiat får det ført ud i livet og gør en ihærdig indsats – det vil jeg se før jeg tror på det! De gør jo ikke andet end at udskyde projekterne gang på gang.
Alfa tvinger i øjeblikket deres kunder over i andre bilmærker udelukkende fordi de ikke har nogle biler at sælge, såfremt man har brug for en større bil end i Golfklassen. År 2017 synes jeg er meget langt ude i fremtiden og man må jo håbe at kunderne vender tilbage til Alfa når vi engang når år 2017/2018.
Vernon Pedersen skrev:
En konkurrencedygtig pris er da nødvendig – jeg går ikke udfra at der skal konkurreres i Maserati og Ferrari klassen, hvor priserne er af mindre betydning for køberne :laugh:
Jeg vil så gerne være positiv om Alfas fremtid og håber virkelig at projektet lykkedes, men jeg tvivler på Fiats vilje til at få mærket tilbage hvor det hører hjemme. Håber at jeg tager fejl og at der snart kommer nogle nye modeller på hylderne!