Sv:Bremser og udstødning

Home Forums Alfa Forum Type 932 – 156 Bremser og udstødning Sv:Bremser og udstødning

Anonymous
Inactive

Jeg plejer altid kørt nye bremser til ved at give dem en ordenlig gang klø. Ved ikke om det er “korrekt” (husk at varme dem op først !) men det har virket for mig. Jeg købte for nyligt nogle Ferodo DS2500 bremseklodser. Instruktionen for indkøring her var at bremse x (30?) antal gange med 50% “race styrke” og derefter køre i pit og inspicere bremserne 😆 Så helt forkert kan det ikke være – men fralægger mig ethvert ansvar 😉

Kan i øvrigt anbefale crnproducts.co.uk (findes også på ebay) til køb af bremser. De var hurtige til at svare og sende – og prisen var ret god synes jeg. 315£ for deres egne rillede skiver (forzinkede mod rust) og Ferodo DS2500 hele vejen rundt.

Mht. alfastumper så må det være op til den enkelte. Fornærmet var måske ikke det rette ord at bruge. Jeg har tidligere fået gode råd af Peter og er godt tilfreds med de ting som jeg tidligere har købt. Jeg handler blot andetsteds nu efter den behandling jeg fik sidste gang.