Sv:Flere Mitoér i gadebilledet

Home Forums Alfa Forum Type 955 – MiTo Flere Mitoér i gadebilledet Sv:Flere Mitoér i gadebilledet

Vernon Pedersen
Participant

Ole du har helt ret – “men det koster at fyre med mahoni” – hvis en fx. MiTo skal sælge billiger skal der skæres et sted – det er kvaliteten på materialer og måske samlekvaliteten og udviklingsomkostningerne – hvad er der så tilbage ….. en kia? 🙂 . Og så husk på hvergang en bil i DK stiger 1.000.kr. bliver der lagt 3.000.kr. i udsalgsprisen.

Ja MiTo er dyr! – hvad koster en anden mini bil med 155hk – som tidligere nævnt Abarth Punto koster næsten det samme som MiTo – jeg ved godt hvilken af de to jeg ville vælge :laugh: ……….. hvis du skulle være i tvivl – MiTo 😉

Mht. gensalgspris – jeg ved hvad der skrives, men i praksis er der ikke stor forskel på gensalgsprisen på fornuftige biler – tabet er meget større på store biler og uøkonomiske biler som fx. min 159 3,2 det har jeg hele tiden været klar over – det er ikke en økonomisk investering – en panda kunne dække mit kørsels behov.
Det samme gælder også for audi en a3 taber ikke i % lige så meget som en a6 og bmw 3serie taber mindre end en 5erie eller endnu være en 7serie, sådan er det 😉

Nu sælges biler nu en gang ikke til kg. pris – teknikken og prisen er den samme om det er en 1,4 turbo eller en 2,0 turbo motor.
Mvh
oo=v=oo
Vernon P.