Sv:Hvad skal vi??? Eller gider vi ikke???

Home Forums Hjemmesideforum Debat og Spørgsmål Hvad skal vi??? Eller gider vi ikke??? Sv:Hvad skal vi??? Eller gider vi ikke???

Lars R. Nissen
Keymaster

Dan Simonsen skrev:

quote :

Jeg forstår ikke, at vi ikke gør brug af de muligheder, som dette medie rummer.

Det er vi flere, der undrer os over. 🙂
Det er tilsyneladende “hønen og ægget problematikken”, der gør sig gældende. Der er jo ingen grund til at bruge et forum hvor der ikke “sker noget”, og der sker ikke noget, sålænge der ikke er nogen der bruger forummet … :S

quote :

…men kan også så mærke at nogle personer, har en form for ejerfornemmelse på forummet.
Har selv mærket det og er man her bange for at ikke at have kontrol over hvad forum må rumme.
Kan godt få den mistanke.

Der er vist noget du har misforstået helt og aldeles! Da ovenstående er en slet skjult hentydning til min henstilling til bl.a. dig i en anden tråd, kan jeg kun beklage hvis jeg ikke har fået udtrykt mig tydeligt nok.

De tre bestyrelser har udstukket et sæt retningslinjer, Regler, som de har sat tre moderatorer og mig til at administrere. Dvs. komme med henstillinger, advarsler samt evt. redigere, når noget på forum går imod disse regler.

I det konkrete tilfælde anså jeg, at den private snak omkring modtagelse eller ikke modtagelse af interne mails for uvedkommende i den aktuelle tråd – intet andet! Jeres debat om hvorvidt planlægningen af turen til Milano, kunne gøres anderledes, har jeg slet ikke kommenteret. 🙂

Hvis man ikke er enig i en moderators eller mine afgørelser, skal man således ikke begynde at diskutere afgørelsen i samme tråd (det er også uvedkommende), men rette direkte henvendelse til moderatoren eller mig – alternativt sin bestyrelse.

quote :

Der er jeg mere til at lave medlemmerne snakke sammen også at give deres personlig svar og tanker, blot så længe sproget holdes inde for alm. høflig tale og skrift.

… og så længe de holder sig til emnet i tråden. 😉

quote :

Prøv at tænke disse tanker igennem og giv dine tanker fri og vær med til at skabe nye tanker og ideer.

En opfordring jeg kun kan tilslutte mig ! :cheer: