Sv:Hvad skal vi??? Eller gider vi ikke???

Home Forums Hjemmesideforum Debat og Spørgsmål Hvad skal vi??? Eller gider vi ikke??? Sv:Hvad skal vi??? Eller gider vi ikke???

Anonymous
Inactive

Dette forum har haft en svær opstart, som man jo vel også havde forventet (al opstart er svær), men jeg synes da, at der ved at komme gang i forskellige debatter og jeg benytter det dagligt.

Dan, jeg vil give dig ret i, at den sjællandske bestyrelse er meget aktiv her modsat den jyske, hvilket vel ikke undrer os!, men jeg tror da, at medlemmer fra de tre sektioner alle benytter forummet.

Jeg kan også savne lidt mere information/debat om f.eks. kommende ARKD-træf. Mange ARKD-træf bliver debateret på et andet privat forum i stedet for her. Jeg ved godt, at træffene er anført under arrangementskalenderen, men hvorfor bliver mange ARKD-træf annonceret/debateret på den andet forum og ikke her?

Så jeg er da enig med dig i, at vi bør benytte dette forum mere. Jeg ved, der er mange klubmedlemmer, som besidder en meget stor Alfa Romeo viden, som vi andre kan drage nytte af, helt gratis.

Iøvrigt, jeg bor i Århus. 😉