Home › Forums › Klubbladforum › Debat og Spørgsmål › Alfa Romeo NYT 3/2010 i trykken › Sv:Alfa Romeo NYT 3/2010 i trykken
Fantastisk flot og godt blad!
For medlemmer der går og overvejer at udskifte Bella til den nye Giulietta, er der interessant og opløftende læsning. Også for os andre, der bare gerne ser mærket levere modeller der lever op til traditionen, og som kan konkurere med de andre i sit segment.
Man kan godt se at bladets nye layouter er professionel. Uden at forklejne det layout, du – Peter – som ”ufaglært” har udviklet og opbygget gennem alle årene, og bl.a. Trine det seneste år har stået for. Det har altid været høj kvalitet, som vi har nydt, og har været bladet og ”Alfa Romeo folket” værdigt.
Jeg fik dog lidt af et chok, da jeg nåede side 8 – 9, og artiklen (annoncen) ”Alfa Romeo 100 år & internationalt træf” – og tænkte: Åh nej – det er vel ikke den nye stil! Jeg blev nærmest helt forvirret over at læse den mindre skrift i 2 spalter… :blink:
Men jeg blev heldigvis positivt overrasket da jeg nåede videre i bladet, som er holdt i de ”gammelkendte” 3 spalter, og en skrifttype, der er lidt bedre for os med halvgamle øjne ….
Jeg synes layotet fornemt holder sig til bladets oprindelige stil, men også har givet det et nyt kæmpe løft, hvor tekst, grafik og billeder integreres på super-lækker vis.
Flot flot arbejde, og en lækker ”opdatering” af klubbladet, her ved mærkets 100 års jubilæum. Så kan vi håbe det også frister nogle medlemmer til at bidrage med lidt historier … 😉