Home › Forums › Klubforum › Alfa Romeo Klub Danmark, Debat og Spørgsmål › Årstræf › Sv:Årstræf
Man kan da kun have roser til overs for så flot et arrangement! Rigtig flot gået Vernon, Klaus, Peter, Peter og alle der har deltaget i det kæmpe arbejde, der ligger bag. 🙂 Tak for fordi I gav os og alle de mange gæster omkring vores udstillingsområde en rigtig god oplevelse. Alfa Romeo mærket fik et tiltrængt boost. Og tak for en god fest om aftenen.
For mig var der tre gode grunde til succesen for træffet:
1. Med den fabelagtige udstilling af forskellige AR-modeller og med rigtig god information, fik vi vist publikum mærkets alsidighed og stærke sider. Det kunne betyde, at vi har have fået smittet flere med Alfist-feber. Vi skal vel ikke kun være en hemmelig loge, men også sørge for generationsskifte, eller….
2. På turen rundt med børnene fra Rigshospitalet fik vi sat nogle smil på læberne hos børn, der med deres forskellige sygdomme ikke har en sjov dagligdag. I sig selv var det hele turen værd at gøre så god en gerning. Og så trak det jo ikke ned, at vi selv fik lov at køre på banen ved samme lejlighed.
3. Der var stadig rig lejlighed til at snakke med andre klubmedlemmer. For mit vedkommende fik jeg snakket med både nogle jeg kendte og nogle jeg ikke kendte, herunder nogen, jeg rigtig gerne vil møde igen.
Samlet set har jeg kun respekt over for, at arrangørerne har turdet tænke innovativt og fundet frem til spændende fornyelser – og i den grad lykkedes med det. Tusind tak, gutter! Jeg glæder mig allerede til næste gang.
Mange hilsner
Ole Middelhede