Sv: Hvad sker der lige for Alfa 159 er det en smutter

Home Forums Alfa Forum Type 939 – 159, Brera og Spider Hvad sker der lige for Alfa 159 er det en smutter Sv: Hvad sker der lige for Alfa 159 er det en smutter

Troels Nielsen
Participant

Hvis det er en kendt fejl, at sikringsboksen er underdimensioneret i Brera 3.2, er det efter min mening ikke godt nok at man lader kunden i stikken, og lader ham opleve et motorstop til følge.

Når problemet er erkendt, burde man indkalde de potentielle fejlbehæftede biler og foretage en udskiftning – alt andet er ikke godt nok..

Min GT har heldigvis ikke nogen kendte fejl – kører som en drøm, efter at jeg fik løst problem med vindstøj. 156éren har et par stykker i form af ir på sidespejle, samt isoleringsmateriale i passagersiden, der falder ned…

Og det er sgu for ringe, at Alfa ikke evaluerer sit produkt, og løbende retter sådanne generelle fejl. Iflg. mit autoriserede værksted er det fordi “det er italienere, der er for stolte til at indrømme en fejl”.:whistle:

I takt med at Alfas produkter bliver mere og mere mainstream, falder min tolerance overfor “kendte fejl”, og så må det i sidste ende betyde mærkeskift, hvis de ikke tager sig sammen i støvlelandet.

Det skulle lige være min bil, der havde periodiske udfald på ESC, og man skal sidde og banke på glasset. Det er trods alt en bil til over kr. 600.000 fra ny :ohmy: