Home › Forums › Alfa Forum › Type 939 – 159, Brera og Spider › Hvad sker der lige for Alfa 159 er det en smutter › Sv: Hvad sker der lige for Alfa 159 er det en smutter
Troles – jeg opfatter slet ikke at nogen har tudet i denne debat 🙂
På en eller anden måde mener jeg bilfabrikkerne bør lave den bedst mulige bil til prisen – den kan aldrig blive perfekt, det er umuligt at teste sig til alt hvad en bil kan komme ud for.
Men en tank der er umulig inden for en rimelig tid pga. der skal være plads til firehjuls træk – burde være fanget før lanceringen – eller spejlføder på 156 der irre, det burde de have vist – det samme skete for Lancia Dedra fem år før 156!
Det vigtiste for mig som kunde, er de konstruktione som med rimelighed burte funger eller holde i længere tid, bliver erkendt og rettet – det føler jeg FGA er bedre til end mange konkurenter.
Fra det virkelige liv: Da citroën c5 blev lanceret – blev de opdateret på 80 punkter ved første service – der sker masser af ting med opdateringer som vi ikke aner en sk.. om 🙂 – det er også godt det samme bar “skidtet” virker B)
Bare min mening – fortsat god dag 🙂
Mvh
oo=v=oo
Vernon P.