Sv: 350 kr kontingent pga for lavt ambitionsniveau?

Home Forums Klubforum Alfa Romeo Klub Danmark, Debat og Spørgsmål 350 kr kontingent pga for lavt ambitionsniveau? Sv: 350 kr kontingent pga for lavt ambitionsniveau?

Anonymous
Inactive
quote Bo Jørgensen” post=4368:

…. at jeg klart synes, det er flot af Herluf, at han har lyst og tid til at sponsorere øl og kaffe, når han er til motorløb… Ikke et gode man bare skal ta´ for givet – eller prøve at minimere, “fordi han sikkert får det hele betalt af skattevæsenet”… 😉

Bo, det er nu ikke sådan, jeg læser Herluf’s svar længere oppe i tråden (se citat nedenfor) og mon han oplyser modtaget betaling til skattevæsenet – han er jo vestjyde.:whistle:

“Til Dan Ja Øl/Sodavand & kaffe jeg giver væk til arrangementer er fradragsberittige men kun hvis det er købt i danske Butikker De øl & sodavand jeg har givet væk har været betalt af andre Klubmedlemmer som har været ude i Europa til Race ( det er overskud derfra )og deres betaling har været at de skulle betale kosten både fast og flydende også til evt bekendte & klubmedlemmer som indfinder sig som modydelse fik de så billet og turen og tilladelse til at hjælpe hvor det kunne være nødvendig med opsætning og nedtagning”