Home › Forums › Klubforum › Alfa Romeo Klub Danmark, Debat og Spørgsmål › 350 kr kontingent pga for lavt ambitionsniveau? › Sv: 350 kr kontingent pga for lavt ambitionsniveau?
Jeg synes godtnok at denne diskussion er gammel – det var det samme, der blev diskuteret da jeg blev medlem i 1986. (hvor kontingentet vist osse kostede omkring 300-350 kr)
Der kommer ikke nok til arrangementerne, kontingentet er for højt, bla, bla, bla.
Det var samme sang, da jeg var Præsident for Alfa Romeo Association i Californien i halvfemserne. Og i bestyrelsen kløede vi os i håret over hvilke tiltag vi kunne gøre for at lokke folk frem – intet virkede, der kom dem, der kom og det skal man være glad for.
Se det positive i at møde nogle glade mennesker, der gider at komme til kombinerede spise-is-sparke-dæk-træf og glem dem, der ikke gider at komme…
Jeg har selv ikke været aktiv i de seneste 10 år – men så har jeg lavet så meget andet. Man skal huske på at der er ca 52 uger i et år, dvs 52 weekender, der skal fordeles på diverse interesser og familie – så er det bare at prioritere.
Men det er altid nemt at sidde og taste på klaveret – det er nemilg gratis og nogenlunde anonymt…
mvh