Sv: Se min nye 164….Må jeg se din 164?

Home Forums Alfa Forum Type 164 – 164 Se min nye 164….Må jeg se din 164? Sv: Se min nye 164….Må jeg se din 164?

Johnny Steen Hansen
Participant
quote Jesper Jensen” post=4730:

KOM PA TI BI LI TET- Sig efter mig 🙂 – Bare sådan så der ikke er andre, der går og tror det hedder noget andet 😉

KOM PA TI BI LI TET…Puha, så lykkedes det? :unsure:
Godt nok ikke et ord vi stavede i kor, da jeg gik i Skole der sidst i tresserne..Jeg var ellers ret god til at stave 😉

Har ind imellem fået oplyst, at jeg må ha´ en brist siden jeg kan ha´ sådan et lidenskabeligt forhold til et automobil(mærke)..
Måske er der noget om det, jeg er i hvertfald nu afsløret som værende både Computermongol, samt sprogspasser.. 😉

Selv om det således kan være forbundet med en vis risiko at ytre sig herinde, vil jeg da alligevel gerne opfordre til, at man tager mit initiativ til sig, og viser nogle billeder af sin 164…. og gerne suppleret med lidt historik..

Har man ikke en 164, så fortvivl ikke…Så lad os høre hvad du så har, og måske lidt om hvorfor…Måske det så kunne udløse lidt mere “trafik” her på siden 😉

Spørgsmålet om et mere direkte styretøj eller ej på min 164, er jeg meget spændt på om nogen byder ind med…