Home › Forums › Alfa Forum › Type 939 – 159, Brera og Spider › 6C 3200 Brera – noget specielt? › Sv: 6C 3200 Brera – noget specielt?
Hejsa, og jow’ det er da mig med 6C 3200 Brera, inspireret af nogle fine klassiske artsfæller. Der er heller ikke nogen problemer at rapportere herfra, bortset fra at jeg også har fået skiftet olietemp.måleren – en operation til 28.000 kr. til officielle priser, men Alfa er godt klar over, at der er tale om en uhensigtsmæssig konstruktion, og det endte med at jeg betalte 2.000 kr. for det. Det er et rigtigt fint stykke køretøj, vi kørte til Italien i den i sommers. Bagagerummet rummer 16 kasser rødvin, og hvis du tager reservehjulsbrønden ud endnu en kasse 😉 Jeg bruger min til pendlerkørsel til/fra København og hertil er det nok ikke den mest økonomiske du kan vælge, men det er altid en fornøjelse at køre. Jeg behøver ingen musik – jeg lytter bare til de 6 cyl. – som kun overdøves af DAD engang imellem. Hvis du skal have en rød er min jo også (sommetider) til salg – hvilket skyldes overgang til firmabil. Det bliver nu svær at undvære. Du bliver afhængig af den ! – og det er nu slet ikke så dårligt.