Home › Forums › Alfa Forum › Type 932 – 156 › Bremseskiver – Ventilerede eller ej? › Sv: Bremseskiver – Ventilerede eller ej?
Det er et godt tilbud, men “problemet” er nok bare at der allerede er monteret ventilerede skiver på (og formodentlig også de større åg og kalibre), og jeg så må smide 1150 kroner efter nye skiver, istedet for 600 kroner, men jeg får vel så også en bedre ydelse ud af de ventilerede skiver, så det går nok an. Er der nogen tips til hvordan jeg kan afgøre om åg og kalibre passer til ø281 eller ø284?
Efter at have gået min bil lidt efter i sømmene tegner det lidt et billede af en noget amatøragtig omgang med bilen før jeg fik den. Lygterne tegner bare et rundt billede på lygteindstillingsapperatet, el-stikket til traileren er lige til at lukke op og skide i, den gamle bagpotte lignede noget der var blevet svejset på af en 4 årig pige, alt el på hele bilen slukker når man drejer lysvælgeren ned på positionslys, halvedelen af luftdyserne i kabinen virker ikke, og så videre og så videre. Jeg glæder mig til at få styr på den, og jeg FÅR styr på den… jeg ved bare ikke hvornår, men det ER jo derfor vi er blevet velsignet med sådan en lang og klam vinter, ikke? 🙂