- This topic has 3 replies, 3 voices, and was last updated 11 years, 3 months ago by .
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Klubforum › Modelbil Register › 1/43 Brera og Spider Edizione 2008 fra Minichamps.
Hej
Hermed 2 specielle modeller i 1/43, som Minichamps
har sendt på marked. Som overskriften antyder,
er det 2008 udgaverne af Brera og Spider som
det handler om. Edizione modellerne fås kun
i hvid og Brera`en er udstyret med Ti
alufælge, som kendes fra 159. Begge er
limeted edition udgave, som kun bliver
lavet i 1296 eksemplar pr. model.
De sælges nu, i de kendte webshops.
Jeg har nu investeret i Spider-udgaven og selv om den er flot i den hvide farve 🙂 er der dog også noget, der skuffer lidt 🙁
Det er IKKE 2008 modellen, hvilket ses tydeligt på, at det er de “gamle” sæder fra 2006. (kan ikke ses på dit billede, men kunne have været spottet, hvis Spideren havde vendt den anden vej)
Derudover er der en fejl, som man faktisk godt kan ane på billedet, selv om jeg burde have en lup for at kunne få det helt bekræftet:
Jeg kan dog med sikkerhed sige at der mangler et Pininfarina skilt bag ved døren :angry:, det ser til gengæld ud til at der er et Bertone skilt foran døren (ligesom på Brera’en) :huh:
Den med sæderne havde jeg ikke luret B) Men facelift på modelbiler, er sjældent af samme karaktere som den ægte vare, desværre.. Og jo der er rod med emblemerne på siden, da de er ens på dem begge.. De er åbenbart ikke helt opdateret ved Minichamps i Tyskland 🙁
Hejsa Alle AlfaModelister.
Jeg har lige pt et sæt af de 2 fine hvide Edizione Alfa’er til salg til 195 kr pr stk ! Alfantastiske hilsner fra Lars Kræmmer 6262