Home › Forums › Sektion Jylland › Arrangementer › Aflysning af klubmøder på Wedelslunds Gods
- This topic has 13 replies, 10 voices, and was last updated 6 years, 9 months ago by
Michael Riis.
-
AuthorPosts
-
27. April 2018 at 12:05 #7757
Claus V. Sørensen
ParticipantVi må som arrangører med beklagelse meddele at de delvist annoncerede klubmøder på Wedelslunds Gods er aflyst på ubestemt tid, som følge af “samarbejdsvanskeligheder” mellem bestyrelsen og Wedelslunds Gods arrangører.
Som arrangører:
Peter Fjerbæk & Claus V. Sørensen
27. April 2018 at 15:50 #33026Anonymous
InactiveDet er ærgerligt , ellers en god ide med nogle uformelle møder, et godt sted i det midtjyske .
Håber det lykkedes alligevel .
Med hilsen
Hans Jørgen Jensen27. April 2018 at 16:14 #33027Søren Grøndberg
ParticipantHej
Det var hyggeligt sidste år, samtidigt var det sjovt at se mange biler man kunne huske da man var barn HI HI 🙂 🙂
28. April 2018 at 3:44 #33028Anonymous
InactiveHvad er det der sker i tiden.
Er Bestyrelserne( jeg mener alle 3) kommet i en position hvor de føler at de kan diktere alle aktiviteter.
Hvor er medlemmerne henne i bestyrelsernes perspektiv.28. April 2018 at 3:55 #33029Jeppe Vamberg
Participantquote Claus V. Sørensen” post=28444:Vi må som arrangører med beklagelse meddele at de delvist annoncerede klubmøder på Wedelslunds Gods er aflyst på ubestemt tid, som følge af “samarbejdsvanskeligheder” mellem bestyrelsen og Wedelslunds Gods arrangører.Som arrangører:
Peter Fjerbæk & Claus V. Sørensen
Det er ellers en skam, da det var et rigtig godt initiativ fra arrangørernes side.
Jeg læser det kun som klubmøderne, man ikke kan finde en fælles løsning for. Nu da OK18 er overstået, er forligskvinden ledig – Mon hun kan hjælpe med en løsning 😆 😆 😆
Jeg går ud fra der stadig bliver et fælles-træfpunkt for Alfa Romeo på Wedelslund Gods den 5. juni28. April 2018 at 9:27 #33031Claus V. Sørensen
ParticipantSom arrangører er vi faktisk gået langt for at få tingene til at lykkedes, men vi har måttet sande at det ikke var muligt med nuværende formandskab(er), og som følge heraf har undertegnede ligeledes trukket sig fra aktivitetsudvalget. .
Vi fortsætter dog med at lave træf på Wedelslund – det bliver så ikke i ARKD regi – men netop til fars dag træffet grundlovsdag, vil vi fremover afholde et træf i træffet kaldet “Little Italy”, som så er for alle klassiske italienske bilmærker – herunder klassiske Alfa Romeo´er. Enkelte nyere specialbiler vil ligeledes finde vej til træffet. I år samler vi 20-30 biler, og folk der er interesserede kan så skrive direkte til undertegnede med hvilken bil de evt. ville kunne stille med på dagen. Derefter vil en udvælgelse blive nødvendig, for at vi kan stille med et varieret udbud til glæde for godsets gæster. Vi hører dog gerne fra alle med en klassisk italiener, så vi sikrer en varieret udstilling i årene frem.
Dbh.
Claus V. Sørensen
Cavis@live.dk28. April 2018 at 18:57 #33032Peter Binderup
ParticipantHej Claus.
Jeg syntes ikke du nævner i dit indlæg at dine samarbejdsproblemer med bestyrelsen skyldes at du var ved at udnævne Wedelslund gods som Alfa Romeo Klub Danmarks – Sektion Jyllands klubhus udenom bestyrelsen og uden at have fået en godkendelse herfor, som jeg flere gange har informeret dig ligger dette udenfor dine beføjelser i aktivitets udvalget Midt.
Bestyrelsen har ligeledes informeret dig om at vi bakker 100% op om arrangementerne på Wedelslund og har givet tilsagn om en start på 3 arrangementer i 2018 som prøve, for at se om der var interesse i det hos medlemmerne og dermed en grund til at forsætte.Men held og lykke med arrangementerne hvis du ønsker at holde dem under egne vinger.
29. April 2018 at 6:39 #33036Anonymous
Inactivehej Peter
i skal lige huske at slette i kalenderen
29. April 2018 at 14:43 #33040Klaus Wedel Berthelsen
Participantquote Claus V. Sørensen” post=28450:Som arrangører er vi faktisk gået langt for at få tingene til at lykkedes, men vi har måttet sande at det ikke var muligt med nuværende formandskab(er), og som følge heraf har undertegnede ligeledes trukket sig fra aktivitetsudvalget. .Dbh.
Claus V. Sørensen
Cavis@live.dkDer tager du munden fuld. Fyn har ingen indflydelse på arrangementer afholdt i Jylland, hverken officielle Klub-arrangementer eller private.
Din eventuelle kritik må du tage internt.29. April 2018 at 18:16 #33041Anonymous
InactivePeter Binderup.
Hvis jeg må udtrykke min forundring over din reaktion over ARKD bliver brugt i Århus.
Men det ville have været klædeligt hvis du havde udvist samme, holdning i forbindelse med en tidligere Sjællandsk formand. Der solede sig som en anden ”Sol Konge” i klæder fra ARKD.
Hvor han i en kommerciel annonce præsenterer sin som tidligere formand og nuværende bestyrelsen medlem i Alfa Romeo Klub Danmark.
Vi ved jo alle at der ikke er en forening der hedder Alfa Klub Danmark
Hvor var du henne i denne forbindelse Peter Binderup. Var din passivitet udtryk for, at du tidligere har være en protege for anførte formand. Og måske stadig er.
Forunderligt at sådanne personlige tiltag ikke kan få den Jyske formand til at fremkomme med lignende reaktion. Som han fremfører overfor et medlem der aktivt har støtte Alfaister, i flere år.
Men du accepterer tilsyneladende at tidligere formænd bruger ARKD til selv profilering.
Men da du tilsyneladende ikke går i rette med tidligere formænd for misbrug. Er din markering blot et tåbeligt hult signal uden værdi.
Aktiviteter omkring Cavis er jo ikke af ny dato. Mange alfaister er blevet hjulpet omkring valg og rådgivning omkring Alfa Romeo.
Så Claus fortsæt med dine aktiviteter, som hidtil. Og grundlovsdag er et godt tidspunkt at invitere rigtige Alfaister og andet godt folk.29. April 2018 at 18:50 #33042Claus V. Sørensen
ParticipantClaus V. Sørensen skrev:
Som arrangører er vi faktisk gået langt for at få tingene til at lykkedes, men vi har måttet sande at det ikke var muligt med nuværende formandskab(er), og som følge heraf har undertegnede ligeledes trukket sig fra aktivitetsudvalget. .Dbh.
Claus V. Sørensen
Cavis@live.dkDer tager du munden fuld. Fyn har ingen indflydelse på arrangementer afholdt i Jylland, hverken officielle Klub-arrangementer eller private.
Din eventuelle kritik må du tage internt.
Med venlig hilsenAtt. Klaus Wedel Berthelsen
Du misforstår mig.. Kritikken er møntet på for- og næstformand i den jyske bestyrelse – altså intet med den fynske bestyrelse, eller den sjællandske bestyrelse at gøre.
29. April 2018 at 19:39 #33043Anonymous
InactiveJeg er ikke blevet klog på, hvad Claus er utilfreds med, da hans indlæg ikke er særlig konkrete. Der nævnes kun “samarbejdsvanskeligheder” med bestyrelsen. Så inden man beklager sig over bestyrelsen, bør vi nok høre, hvad sagens kerne er fra Claus ellers bør tråden nok lukkes inden andre overtager den med gammel spam.
29. April 2018 at 20:11 #33044Claus V. Sørensen
Participantquote Peter Binderup” post=28452:Hej Claus.
Jeg syntes ikke du nævner i dit indlæg at dine samarbejdsproblemer med bestyrelsen skyldes at du var ved at udnævne Wedelslund gods som Alfa Romeo Klub Danmarks – Sektion Jyllands klubhus udenom bestyrelsen og uden at have fået en godkendelse herfor, som jeg flere gange har informeret dig ligger dette udenfor dine beføjelser i aktivitets udvalget Midt.
Bestyrelsen har ligeledes informeret dig om at vi bakker 100% op om arrangementerne på Wedelslund og har givet tilsagn om en start på 3 arrangementer i 2018 som prøve, for at se om der var interesse i det hos medlemmerne og dermed en grund til at forsætte.Men held og lykke med arrangementerne hvis du ønsker at holde dem under egne vinger.
Svar til Peter Binderup, og hvem som måtte have interesse heri:
Vi har fra start allerede sidste år omkring forrige fars dag træf været mødt med modstand, uanfægtet at vi netop i 2017 afholdt det nok største Alfa træf fordelt på antal biler – samtidigt med vores normale fars dag træf. Vi nåede ikke at komme i bladet dengang, men blev lovet en artikel herom på websitet her. Intet skete, og siden nægtede næstformanden at have hørt om arrangementet – uanfægtet at samme person skrev herom på den nok største tråd i 2017 blot 4 dage efter vi havde informeret ham herom, og derfra løbende. Hans forklaring var at han først hørte om arrangementet 2 uger før afholdelse..!?! Til selvsamme arrangement tilbød vi derudover at profilere klubben – men intet blev tilsendt – ej heller dukkede bestyrelse/aktivitetsudvalg op på dagen velvidende om arrangementet. Loyalt mod klubben reklamerede vi på forskellig vis i klubbens interesse for egne midler. Ved den senere generalforsamling i 2017 blev det dog påpeget at “der var sket en fejl” Det gav os som arrangører en noget trals oplevelse..
Vi er dog altid fleksible, og lader os ikke slå os ud af “enkelte” menneskelig fejl der sker i frivilligt øjemed. Derfor synes vi at det i den grad var på tide med et jydsk klubhus/mødelokale/værested som de andre sektioner har haft i årevis – hvorfor skulle den jydske sektion stå udenfor her..!? Da vi tilmed har adgang/medarrangører til rammerne for Danmarks største klassikker træf, og disse ligger noget nær centralt for de fleste jyder, så synes sagen oplagt. Men nej, vi oplevede igen stor modstand fra bestyrelsen fra første dag – primært blev ideen syltet flere gange, ikke taget op på lovede bestyrelsesmøder, og først til sidst hvor der allerede var misset en deadline til bladet lykkedes det i 11´te time via opfordsring fra næstformanden at få skrevet en artikel til bladet. Artiklen blev bestilt skrevet af undertegnede og revideret af næstformanden, inden den blev sendt til redaktøren. Dette faktum er beskrevet i en messinger korrospondance. Alligevel bliver undertegnede gentagne gange beskyldt for at gå ud over beføjelser, selvom der blot blev fulgt anvisninger fra næstformanden. Denne gentagne beskyldning uden vilje til at se hvad der rent faktisk er sket, er uaccaptabel optræden af en formand.!
Efter indsendelsen til redaktøren bliver artiklen uden arrangøres vidende, siden sløjfet af aprilnummeret, og først ved modtagelse af april nummeret står det klart at den mangler, samt de 3 datoer for arrangementerne. Ved kontakt til redaktøren oplyses det at formanden har gjort dette – dog uden at informere andre herom – hvilket siden dog er beklaget. Det ændrer dog ikke på det faktum at hele opstarten nu er i kaos, og en mail til min. alle jydske medlemmer skal rundsendes for at informere herom.
Nu starter så imidlertid en længere mailkorrospondance mellem formand og undertegnede, om at artiklen var noget bras, og at jeg var gået over beføjelser. Vi mener her at næst- og formand må have snakket gevaldigt forbi hinanden. Her mister vi så som arrangører fuldstændigt tilliden til, at vi nogensinde vil kunne få et samarbejde op at køre med næst- og formanden om Wedelslund – derfor så vi ikke anden løsning i at sløjfe arrangementerne i ARKD sektion Jylland regi.Vi er dog ikke ubekendte med at mange har støttet op om ideen fra start, og derfor vil vi heller nødigt skuffe disse medlemmer. De er derfor opfordret til at deltage i vores fars dags træf, og deltage i vores kommende og fremtidige Little Italy træf i træffet, som med tiden ventes at udvikle sig yderligere. Se mere på: http://www.wedelslungods.dk
Det har ikke været hensigten at ville starte en mudderkrig, hverken på dette website eller klubbens FB side – ikke desto mindre har næst- og formand ladet hånt om dette forslag og givet deres versioner – følgelig heraf følger så undertegnedes.
Mvh.
Claus V. Sørensen
Cavis@live.dk30. April 2018 at 15:24 #33046Michael Riis
ParticipantClaus jeg ved ikke hvad ideen er i og angribe mig, men sidste år på farsdag.
Skriv du til mig.31-03-2017 19:55
Hej MichaelHvad er næste deadline mht. indrykning i Alfa bladet..?
Der bliver sandsynligvis et Alfa tema på Wedelslund 5/6 grundlovsdag..
Mangler stadig lige godsejers accept.Hvor jeg svare 1-5
Men bladet når ikke og komme ud til medlemmerne inden det bliver afholdt.06-04-2017 11:45
Så har vi accepten..
Vi laver et opslag herom – kan vi få det på klubsiden..?
Godsejeren ønsker ligeledes at klubben stiller med stand etc.. Så her der mulighed for at klubben kan udøve en eksponering for 6-8.000 personer, samt sælge diverse fra shoppen. Standen vil blive foran hovedbygningen hvor vi samler ca. 10 lidt mere specielle Alfa’er. Tænker på at finde en 4C, og gerne 8C – ny/gammel Giulia/Spider, 33/Tipo 33, etc..Derudover laver vi et mærkeområde for alle Alfa’er inde på området med plads til 50-100 biler – efter hvad der nu bliver behov for.
Så svare jeg samme dag.
Du skal sende det her til formand Peter på en Mail. Det er noget han skal bruge tid på. Han er på side 2 i alfa Romeo Nyt eller på hjemmesiden. Jeg er på ferie de næste 14 dage. Og får ikke lavet noget.
Formand@alfaklub.dk står på alfaklub.dkAt du så er sur over jeg ikke møder op, er jo nok fordi jeg har haft noget andet og lave der var mere vigtig.
Til det i år. Der sidder 7 i bestyrelsen i Jylland, og det er et demokrati vi har der. Og for Jydsk klubhus/mødelokale/værested. Værested var min ide, men det blev også stemt ned, på det bestyrelse møde du var inviteret til, men ikke ville møde op til.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.