Alfa Romeo NYT 2/2010 på vej

Home Forums Klubbladforum Debat og Spørgsmål Alfa Romeo NYT 2/2010 på vej

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Peter Roboz
    Participant

Alfa Romeo NYT 2/2010 er færdigt og som sædvanlig virkelig flot med mange interessante artikler B)

Det skulle i skrivende stund være på vej til jer alle* 🙂
    Jeg ved ikke om, der er nogen, der er så heldige at få det allerede mandag, men jeg regner med at de fleste får det tirsdag eller senest onsdag d. 31. marts.

Vi benytter en ny distributionsmetode, det er ganske vist stadig PostDanmark, men det produkt, der hedder Udgiveradresseret Maskinel Magasinpost og vi er defor spændt på om I oplever nogle problemer. Hvis I således ikke har fået det onsdag vil vi gerne høre om det i denne tråd.

* Det gælder naturligvis kun jer, der kunne finde ud af at betale jeres kontingent til tiden. De af jer, der har været sløve til at betale kontingent, må vente på at få det eftersendt som A-post i kuvert fra jeres sektions medlemsservice, så det kan ikke garanteres at det når frem inden påske.

Anonymous
    Inactive

Det kom ikke i dag, så jeg håber det kommer til Jyllinge i morgen, inden påskeferien, for ellers kan I godt skifte produkt hos Post.dk
    /johnt

Peter Roboz
    Participant

Hej

Det kommer ikke til en bestemt by på én dag, tværtimod deles alle forsendelser ligeligt mellem X-modtagere og Y-modtagere for at udjævne belastningen hos postbudet.

Således kom mit eksemplar til Jyllinge i dag 🙂 (jeg er i denne henseende X-modtager), så jeg tror godt du kan forvente at modtage din i morgen

Bo Jørgensen
    Participant

Her i Sønderborg, fik vi (jeg) bladet i dag.. B)

Mvh

Anonymous
    Inactive

Er også dukket op i det mørke vestjylland 😉
    Mvh Martin

Johnny Steen Hansen
    Participant

Jæ har å fåt det nu her på Fyn i daav…
    😉

Anonymous
    Inactive

Mit eksemplar kom i dag 🙂 Når jeg skrev jyllinge, var det netop fordi jeg ved du også bor i Jyllinge. Det er således godtaget at I har skiftet produkt hos Post.DK 🙂

Anonymous
    Inactive

er der noget jeg har misforstået i det første indlæg?
    skulle man ikke skrive i dette indlæg “hvis man IKKE har modtaget bladet onsdag” 😉
    det kan sørme blive det længste indlæg i klubbens historie, hvis alle skriver hvornår de modtog bladet 🙂 🙂

Anonymous
    Inactive

Rigtigt Flemming, så jeg må være den første, der må komme med den nedslående meddelse, at bladet endnu ikke har nået Århus. 🙁

Peter Roboz
    Participant

Hej Ole

ja, det må jeg på PostDanmarks vegne beklage 🙁 – jeg var lige inde og se, om der var noget i vejen med den adresse vi fik tilbage fra adressevasken, og jeg kan se, at af en eller anden grund, så har den linie, som der sorteres efter og som starter med Y, for dig og de 4 andre i 8200 postnr. området fået sortering som om den var i 8240 :unsure: , så jeres blade har nok været en tur forbi Risskov. Forhåbentlig dukker det op lørdag..

Jeg vil selvfølgelig spørge PostDanmark hvad den dybere mening er :S

Ulrik Jensen
    Participant

Jeg har heller ikke set noget til bladet her på Frederiksberg 2000, far er ikke vred, far er skuffet :laugh:

Nå ja så slemt er det nu ikke, jeg har jo smugkikket det som PDF 🙂

Vernon Pedersen
    Participant

Jeg modtog mit “våde ex” tirsdag!
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Stefan Vastrup
    Participant

Jeg har IKKE fået mit! Postnummer 2770, som jo er meget tæt på Vernons 2791….. undrer mig…. og venter det lørdag!

Stefan

Jeg håber også der der ankommer et blad til 2750 lørdag…

Anonymous
    Inactive

Så er bladet modtaget i Malmö (torsdag)….perfekt Påske..

Vejret perfekt til en tur i Alfaén…..FCK bankede OB…og bladet skal nydes! :cheer:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.