- This topic has 2 replies, 2 voices, and was last updated 10 years, 6 months ago by .
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Generelt forum › Andre mærkværdigheder › Andres ulykke
Jeg ved godt man ikke skal glæde sig over andres ulykke, men Kontant fortæller om problemerne med VW og det er sgu helt rart det ikke er Alfa Romeo som skal trækkes gennem møllen, men derimod et såkaldt “Tysk Kvalitets mærke” som alle jo mener er bedre end alle andre mærker…
Jeg kan så også undres over de regninger som bilejerne bliver mødt med.
En ny 1.2 tsi motor i en Skoda til 135.000 kr. incl afgifter skal
koste over 80.000 kr. incl. udskiftning. Tjener værkstedet så ikke også godt på sådan en opgave? Jeg kan se motoren koster 3.500 Euro for en fabriksny 1.2 tsi motor.
Det må da også være mere fornuftigt at udbedre de skader som havariet resulterer i??
Gad vide om VW koncernen går en fremtid i møde med ammestuesnak om dårlig kvalitet selvom de får skabt et bedre kvalitet. Lidt som vi oplever med Alfa?
v.a.g har flere sager de har været meget “ulne” med – nedsat bremse effekt i regnvejr fx.
Mens vi skrev meget om olie forbrug på TS og JTS – skiftede eller rep. v.a.g motore i stor stil af samme årsag 😉
Når det kommer til stykket – tror jeg såmed ikke Alfa er værre end andre mærker!
Ikke igen!….nu skal i være søde! Men det er ikke alle der har forstået det der med passione…..