Home › Forums › Klubbladforum › Debat og Spørgsmål › AR-nyt nr. 5, 08
- This topic has 22 replies, 14 voices, and was last updated 16 years, 1 month ago by Vernon Pedersen.
-
AuthorPosts
-
3. October 2008 at 21:43 #4352AnonymousInactive
:unsure: Æhhh – hmmmm…… !!!!!!!!!
Ja – webmasteren har jo nok haft rigeligt at se til, på det sidste.
:ohmy: Men alligevel! På dette tidspunkt plejer der for lææææængst at være udkommet, ihvertfald en forside af bladet, her på websitet….
Man går jo med nerverne udenpå tøjet, – og kigger dybt i postkassen…. – men…:blush:
4. October 2008 at 7:25 #8430Mads og Egita SkourupParticipantHar lige overfaldet postbudet, og JAAAAAAAAA, hun havde det nye blad med til mig.
Så kan jeg få tømt ryggen nu :woohoo:
Mads
4. October 2008 at 11:47 #8435AnonymousInactive🙂 Jaaah – min søde Fru Post havde det også i dag. Ser ud til at blive spændende aftenlæsning…
Er det kun mit eksemplar, – eller er i andres også ret dårligt i farverne på side 12 og 41 ?
Det er da første gang jeg oplever så dårlig kvalitet i bladet, men heldigvis kun på de 2 sider.
4. October 2008 at 14:38 #8436Henrik PetersenParticipantHar modtaget mit i dag. Der er ikke noget galt med farverne på side 12 og 41 i mit blad.
5. October 2008 at 9:27 #8449Mads og Egita SkourupParticipantMit blad er nu også i perfekt stand.
Endnu engang et meget stort og flot stykke arbejde der er lagt i dette blad. TAK !
Mads
5. October 2008 at 15:24 #8454Lars R. NissenKeymasterMichael Ryhl skrev:
quote :… ihvertfald en forside af bladet, her på websitet….Nu tog redaktøren til Paris 10 min. (ca. :)) efter han sendte klubbladet til trykkeren, så han nåede ikke lige, at fremsende det “sædvanlige” materiale til webmasteren, inden han tog afsted – men bare rolig. Opdateringen af hjemmesiden kommer … B)
5. October 2008 at 17:13 #8455AnonymousInactiveBladet er også kommet til Århus i fin stand.
6. October 2008 at 14:22 #8464Erling IrringParticipantHej mit blad kom så endelig idag, men var helt vådt og noget af foresiden var opløst.:(
6. October 2008 at 14:38 #8465Lars R. NissenKeymasterErling Irring skrev:
quote :Hej mit blad kom så endelig idag, men var helt vådt og noget af foresiden var opløst.:(Øv ! :ohmy:
Hvis du kontakter din sektions sekretær (i dit tilfælde Per H. Nørgaard), er jeg sikker på, at han får sendt et nyt til dig … :cheer:
6. October 2008 at 18:03 #8474Troels NielsenParticipantDet er ikke dukket op i Rødovre endnu:(
6. October 2008 at 18:04 #8475Peter RobozParticipant🙁 Nej i dette tilfælde er det surt at skulle vente på CityMail
6. October 2008 at 18:23 #8479Erling IrringParticipantHej lars det skal jeg prøve ps. tak for hjælpen.
7. October 2008 at 16:09 #8497Peter RobozParticipantSå kom det endelig 🙂 Ikke noget problem med farverne på de nævnte sider 🙂 (men måske på andre :unsure:
7. October 2008 at 19:09 #8501AnonymousInactiveTja det nåede også midsjælland fint og flot.
Mht Michaels “dårlige” sider så tyder det på at der er sket en fejl på trykkeriet. De har sikkert sovet lidt :cheer:
Desværre dukker der nok nogle flere exempler op på dette, hvis der har manglet farve på tårnet.8. October 2008 at 16:45 #8511Per H. NørgaardParticipantLars R. Nissen skrev:
quote :Erling Irring skrev:quote :Hej mit blad kom så endelig idag, men var helt vådt og noget af foresiden var opløst.:(Øv ! :ohmy:
Hvis du kontakter din sektions sekretær (i dit tilfælde Per H. Nørgaard), er jeg sikker på, at han får sendt et nyt til dig … :cheer:
– Det er jeg også helt sikker på at han nok skal sørge for 😉
Venlige alfahilsner
Per -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.