AR-nyt nr. 5, 08

Home Forums Klubbladforum Debat og Spørgsmål AR-nyt nr. 5, 08

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

:unsure: Æhhh – hmmmm…… !!!!!!!!!

Ja – webmasteren har jo nok haft rigeligt at se til, på det sidste.

:ohmy: Men alligevel! På dette tidspunkt plejer der for lææææængst at være udkommet, ihvertfald en forside af bladet, her på websitet….

Man går jo med nerverne udenpå tøjet, – og kigger dybt i postkassen…. – men…:blush:

Har lige overfaldet postbudet, og JAAAAAAAAA, hun havde det nye blad med til mig.

Så kan jeg få tømt ryggen nu :woohoo:

Mads

Anonymous
    Inactive

🙂 Jaaah – min søde Fru Post havde det også i dag. Ser ud til at blive spændende aftenlæsning…

Er det kun mit eksemplar, – eller er i andres også ret dårligt i farverne på side 12 og 41 ?

Det er da første gang jeg oplever så dårlig kvalitet i bladet, men heldigvis kun på de 2 sider.

Henrik Petersen
    Participant

Har modtaget mit i dag. Der er ikke noget galt med farverne på side 12 og 41 i mit blad.

Mit blad er nu også i perfekt stand.

Endnu engang et meget stort og flot stykke arbejde der er lagt i dette blad. TAK !

Mads

Lars R. Nissen
    Keymaster

Michael Ryhl skrev:

quote :

… ihvertfald en forside af bladet, her på websitet….

Nu tog redaktøren til Paris 10 min. (ca. :)) efter han sendte klubbladet til trykkeren, så han nåede ikke lige, at fremsende det “sædvanlige” materiale til webmasteren, inden han tog afsted – men bare rolig. Opdateringen af hjemmesiden kommer … B)

Anonymous
    Inactive

Bladet er også kommet til Århus i fin stand.

Erling Irring
    Participant

Hej mit blad kom så endelig idag, men var helt vådt og noget af foresiden var opløst.:(

Lars R. Nissen
    Keymaster

Erling Irring skrev:

quote :

Hej mit blad kom så endelig idag, men var helt vådt og noget af foresiden var opløst.:(

Øv ! :ohmy:

Hvis du kontakter din sektions sekretær (i dit tilfælde Per H. Nørgaard), er jeg sikker på, at han får sendt et nyt til dig … :cheer:

Troels Nielsen
    Participant

Det er ikke dukket op i Rødovre endnu:(

Peter Roboz
    Participant

🙁 Nej i dette tilfælde er det surt at skulle vente på CityMail

Erling Irring
    Participant

Hej lars det skal jeg prøve ps. tak for hjælpen.

Peter Roboz
    Participant

Så kom det endelig 🙂 Ikke noget problem med farverne på de nævnte sider 🙂 (men måske på andre :unsure:

Anonymous
    Inactive

Tja det nåede også midsjælland fint og flot.
    Mht Michaels “dårlige” sider så tyder det på at der er sket en fejl på trykkeriet. De har sikkert sovet lidt :cheer:
    Desværre dukker der nok nogle flere exempler op på dette, hvis der har manglet farve på tårnet.

Per H. Nørgaard
    Participant

Lars R. Nissen skrev:

quote :

Erling Irring skrev:

quote :

Øv ! :ohmy:

Hvis du kontakter din sektions sekretær (i dit tilfælde Per H. Nørgaard), er jeg sikker på, at han får sendt et nyt til dig … :cheer:

– Det er jeg også helt sikker på at han nok skal sørge for 😉

Venlige alfahilsner
    Per

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.