Home › Forums › Klubbladforum › Debat og Spørgsmål › AR-nyt nr. 5, 08
- This topic has 22 replies, 14 voices, and was last updated 16 years, 2 months ago by
Vernon Pedersen.
-
AuthorPosts
-
9. October 2008 at 8:26 #8516
Anonymous
InactiveDet ik kun michael der har “farveproblemer” på de nævnte sider, mit blad er lige en anelse lysere i skriften som om tryk maskinen lige har været ved at rende tør for farve… i det her tilfælde sort
9. October 2008 at 10:30 #8517Anonymous
InactivePræcis det samme som her, så er vi nok ikke de eneste. Den sorte farve er blevet grå, og da det overvejende er billedsider, giver det på nogen billeder, en næste “negativ” effekt.
Som nævnt ovenfor, – kan man henvende sig til sin sekretær, – hvis man ikke kan leve med det …;)
9. October 2008 at 22:21 #8520Stefan Vastrup
ParticipantJa så har CityMail været forbi min postkasse med mit alfablad. Torsdag ! Når i andre slyngler har fået jeres lørdag…… AAAAAAAAAAARGH så ville det sgu være lettere at hente et hos Vernon eller Lars !
Ingen farvefejl i mit blad.
Spændende artikler (jeg har ikke læst hele bladet endnu):
GTA Evo ! Wow så den live til Karrebæksminde turen…
Min Alfa 155Q4 ! Fed historie Thomas. Godt skrevet!
Kørekursus Nurburgring ! Fedt afsluttende afsnit Lars!!!
Le Mans turen. Fed beretning. Kan stadig huske min første Le Mans tur (har været der mange gange siden, hvor tur nr. 2 var i min GTA jeg havde fået 3 dage før afgang! tur 3 var også i GTA)
Stefan
9. October 2008 at 22:24 #8521Anonymous
InactiveHe he Michael vi må hellere gemme vores de bliver et klenodie i fremtiden:laugh:
8. December 2008 at 12:45 #8988Jacob Bengtsson
ParticipantSUK! Jeg blev gjort opmærksom på det nye klubblad i går, da jeg besøgte de gamle… Min far fortalte, at det havde han fået engang i starten af sidste uge, og stor har skuffelsen derfor været hver dag, når jeg forgæves har kigget ud i postkassen 🙁
Hvor lang tid skal man give Citymail, før brok er tilladt?
Men det jeg lige fik læst så fint ud… Det er jo en fornøjelse hver gang (Og så får man jo også et afbræk over frustrationerne i forbindelse af renoveringen af Spider’en;) )
Med venlig hilsen
Jacob
8. December 2008 at 15:52 #8989Vernon Pedersen
ParticipantJacob Bengtsson skrev:
quote :…..Hvor lang tid skal man give Citymail, før brok er tilladt?…….
Med venlig hilsenJacob
De må have fået “snor” nok nu!
Jeg tager et par ex. med til Julebanko i morgen – ellers skal jeg få sendt et ex. til dig:)
Mvh
oo=v=oo
Vernon P.9. December 2008 at 7:53 #8993Jacob Bengtsson
ParticipantHej Vernon,
Jeg er ved at lægge sidste hånd på vores nye hus, som gerne skulle stå helt færdig inden juleaften, hvor hele svigerfamilien kommer… Så der bliver ikke tid til banko, og du må derfor MEGET gerne sende et blad i min retning 🙂 (Kommer det andet så senere, så returnerer jeg selvfølgelig bare det)
Til deres forsvar skal siges, at jeg altid har fået bladet, bare et par dage senere end min far, så det er første gang, de har valgt at beholde det… Hvem ved, måske er der en skabs-alfist, der tjener til dagen og vejen ved at køre med post hos Citymail;) :laugh:
På forhånd tak
Jacob Bengtsson
9. December 2008 at 9:27 #8994Vernon Pedersen
ParticipantJeg får sendt et nyt blad til dig – du skal ikke returnere et hvis du skulle få dit blad far CityMail.
Så har du to blade hvis du skulle blive skeløjet ifbm. en julefrokost:laugh:
mvh
oo=v=oo
Vernon P. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.