AR-nyt nr. 5, 08

Home Forums Klubbladforum Debat og Spørgsmål AR-nyt nr. 5, 08

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Det ik kun michael der har “farveproblemer” på de nævnte sider, mit blad er lige en anelse lysere i skriften som om tryk maskinen lige har været ved at rende tør for farve… i det her tilfælde sort

Anonymous
    Inactive

Præcis det samme som her, så er vi nok ikke de eneste. Den sorte farve er blevet grå, og da det overvejende er billedsider, giver det på nogen billeder, en næste “negativ” effekt.

Som nævnt ovenfor, – kan man henvende sig til sin sekretær, – hvis man ikke kan leve med det …;)

Stefan Vastrup
    Participant

Ja så har CityMail været forbi min postkasse med mit alfablad. Torsdag ! Når i andre slyngler har fået jeres lørdag…… AAAAAAAAAAARGH så ville det sgu være lettere at hente et hos Vernon eller Lars !

Ingen farvefejl i mit blad.

Spændende artikler (jeg har ikke læst hele bladet endnu):

GTA Evo ! Wow så den live til Karrebæksminde turen…

Min Alfa 155Q4 ! Fed historie Thomas. Godt skrevet!

Kørekursus Nurburgring ! Fedt afsluttende afsnit Lars!!!

Le Mans turen. Fed beretning. Kan stadig huske min første Le Mans tur (har været der mange gange siden, hvor tur nr. 2 var i min GTA jeg havde fået 3 dage før afgang! tur 3 var også i GTA)

Stefan

Anonymous
    Inactive

He he Michael vi må hellere gemme vores de bliver et klenodie i fremtiden:laugh:

Jacob Bengtsson
    Participant

SUK! Jeg blev gjort opmærksom på det nye klubblad i går, da jeg besøgte de gamle… Min far fortalte, at det havde han fået engang i starten af sidste uge, og stor har skuffelsen derfor været hver dag, når jeg forgæves har kigget ud i postkassen 🙁

Hvor lang tid skal man give Citymail, før brok er tilladt?

Men det jeg lige fik læst så fint ud… Det er jo en fornøjelse hver gang (Og så får man jo også et afbræk over frustrationerne i forbindelse af renoveringen af Spider’en;) )

Med venlig hilsen

Jacob

Vernon Pedersen
    Participant

Jacob Bengtsson skrev:

quote :

…..Hvor lang tid skal man give Citymail, før brok er tilladt?…….
    Med venlig hilsen

Jacob

De må have fået “snor” nok nu!
    Jeg tager et par ex. med til Julebanko i morgen – ellers skal jeg få sendt et ex. til dig:)
    Mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Jacob Bengtsson
    Participant

Hej Vernon,

Jeg er ved at lægge sidste hånd på vores nye hus, som gerne skulle stå helt færdig inden juleaften, hvor hele svigerfamilien kommer… Så der bliver ikke tid til banko, og du må derfor MEGET gerne sende et blad i min retning 🙂 (Kommer det andet så senere, så returnerer jeg selvfølgelig bare det)

Til deres forsvar skal siges, at jeg altid har fået bladet, bare et par dage senere end min far, så det er første gang, de har valgt at beholde det… Hvem ved, måske er der en skabs-alfist, der tjener til dagen og vejen ved at køre med post hos Citymail;) :laugh:

På forhånd tak

Jacob Bengtsson

Vernon Pedersen
    Participant

Jeg får sendt et nyt blad til dig – du skal ikke returnere et hvis du skulle få dit blad far CityMail.
    Så har du to blade hvis du skulle blive skeløjet ifbm. en julefrokost:laugh:
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.