Arrangement i Herning

Home Forums Sektion Jylland Arrangementer Arrangement i Herning

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Kan se, at der er lukket for “registreringer” til i morgen i “Autogalleriet” i Herning.
    Betyder det så (oversat til jysk) at man ikke kan deltage? Jeg er i princippet ligeglad med ” en let bespisning” og vil nok ikke være den først, der “går til” i tilfælde af, at Danmark skulle blive ramt af en hungerkatastrofe 🙂
    Men efter ca et års medlemskab er der nu langt om længe et eneste arrangement, jeg har mulighed for at deltage i. Og så er der “lukket for registrering” !!
    Jeg har sjældent mulighed for at vide på forhånd og med dages/ugers frist, og jeg kan deltage i noget – i ARDK eller andre steder.
    Jeg håber, en eller anden arrangementsansvarlig har tid og lyst til at svare mig, inden det er for sent.
    Hilsen Claus
    PS Min 916 er en sommerbil, så jeg bliver i givet fald nok nødt til at tage “traktoren” 🙂

Leif Nielsen
    Participant

Hej Claus

Jeg ved ikke noget om tilmeldsproceduren, men jeg ved at jeg lige har meldt afbud pga. sygedom.Så burde der jo være en ledig plads.

Mvh Leif

Anonymous
    Inactive

Jotak,Leif 🙂 Mit problem er lidt, at der ikke er angivet nogen kontaktperson, noget telefonnummer eller noget. Heldigvis ved jeg hvor Autogalleriet er 🙂
    Ellers må jeg jo håbe, at en af arrangørerne melder tilbage. Ellers må jeg jo tage chancen 🙂

Anonymous
    Inactive

Hej Claus, der er vel altid plads til en til, men prøv først at ringe til Peter Binderup på 22 13 43 23 (se Alfa Romeo Nyt 6/2017 side 5).;)

Håber vi ses i morgen.:)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.