Home › Forums › Klubforum › Internationale arrangementer › Bestilling & betaling af billetter til Milano
- This topic has 18 replies, 4 voices, and was last updated 14 years, 8 months ago by
Anonymous.
-
AuthorPosts
-
27. March 2010 at 10:38 #4830
Vernon Pedersen
ParticipantDet er fortsat muligt at tilmelde sig festlighederne i Milano – hotel kan vi dog ikke arrangere.
Mail sendt ud til alle registreret deltagere:
Så er det ved at være tid til betaling for festlighederne i Milano
Det er sådan vi skal individuelt tilmelde os på http://www.alfisti.com – men først skal vi hver især registreres derinde.
1. åben http://www.alfisti.com/index.php?option=com_comprofiler&task=registers&Itemid=8&lang=en og udfylder de fire felter:
“Nickname” – kalde navn – fx. fornavn, initialer det er op til ens personlige smag (jeg bruger: “Vernon P.”)
“Email” – din email du ønsker at få tilsendt information på
“Nation” – Her vælger du “Denmark”
“Enter security Code” – det er den kode der står i fældet lige over “security Code” fældet – den skal skrives med store og små bogstaver i samme rækkefølge som de står i boksen (koden skifter for hvergang du vil registrere dig)
2. Husk at sætter “flueben” i de to “Accept” felter efter at have læst – denne hurtige Googel oversættelse:——————————————————————————–
Både »Betingelser for brug« af Alfisti portalen, hvorefter brugere acceptere alt og alene ansvaret for alt materiale, og bidrag fra dem, og i særdeleshed samtykke til håndtering, kommunikation og distribution af Fiat Group Automobiles af personlige oplysninger forudsat (herunder tekster, videoer og fotos) til de formål og anvendelse af procedurer for håndtering af påtænkte heri.
• Og det ‘Web Privacy Policy “af Alfisti portalen, som indebærer indsamling navigation data med henblik på at forbedre kvaliteten af den service gennem skræddersyede tjenester og forslagSamtykke til behandlingen AF PERSONOPLYSNINGER
Efter at have læst oplysningerne til behandling af personoplysninger
At data er behandlet af Fiat Group Automobiles SpA, samt ved sine forhandlere og af Fiat Group firmaer, som data kan meddeles for reklame og markedsføring henblik på litra b), og med den planlagte behandling mekanismer, herunder elektronisk kommunikation (e -mail, SMS osv.).Ved at klikke på knappen Go jeg samtykke til behandling af mine data med henblik på litra a) oplysninger til behandling af personoplysninger og med behandling mekanismer, der forudses.
——————————————————————————–
Når i har accepteret – trykker i “Go” nederst på siden – og i vil få “lock-on” oplysninger – enten direkte eller pr. mail, efter meget kort tid.
3. Når i har modtaget jeres lock-on – åbner i http://www.alfisti.com og udfylder felterne med jeres e-mail og password og trykker “Go” – så kommer man ind på selve hjemmesiden! – hvor i så skal oprette jeres profil med bla. bilmodel og klubtilhørsforhold
4. I menuen øverst på siden til højre for midten står der “CENTENARY” – den trykker i på – så kommer i ind på siden hvor i skal tilmelde jer
Igen en hurtig “Googel oversættelse”——————————————————————————–
Kære Alfisti,
De deltog alle i denne workshop for at organisere Alfa Romeo Centenary.
Programmet udkast er resultatet af ideer og forslag, du har bidraget siden begyndelsen. De har alle været yderst interessant, selv om nogle ikke var let at gennemføre.
Milano vil være centrum for festlighederne den 26. og 27 juni 2010
• Alle Alfisti opfordres til at deltage: Klubber, samlere, forhandlere, journalister og bil fans i almindelighed
• Alfa Romeo Giulietta vil blive hovedperson og symbol på Alfa Romeo’s tradition for at nå frem til nutid og fremtid.
• Over 3.000 Alfa Romeo fra hele verden vil deltage i en parade gennem Milano: Alfa Romeo symbolsk ”belejring” byen
• Du kan hurtigt booke online via et værktøj tilegnet til Alfisti.com
• Deltagerne vil modtage “Centenary Kit”, som vil gøre Alfisti identitet tydeligt.
Det Centenary er anledning til at skrive en vigtig side af Alfa Romeo ‘historie sammen. At udfylde den formular, du vil finde at følge dette link, vil du have mulighed for at tegne og aktivt deltage i begivenheden, som vil blive afholdt den 26. og 27. juni 2010 i Milano.
Ved at klikke på “Go” i slutningen af dette websted, du vil komme til online tilmeldingsformular, hvor du skal udfylde de relevante oplysninger om din deltagelse, som så vil føre dig til booking sektionen.
Husk, at for at deltage skal du naturligvis brug for at være bag rattet i en Alfa Romeo! Dette afsnit vil blive løbende opdateret med nyheder og information omkring programmet og alt om Centenary.Så hvad venter du på? Gå ikke glip af den lejlighed, tegne og fortælle alle: Jeg er en Alfista!
——————————————————————————–
Her fylder i så igen nogen mere detaljeret felter ud – de skal bruge adresse, noget ID nr. (kørekort eller pas) – når det er udfyldt bliver i spurgt og i betaler ved hjælp af creditcard eller gennem Alfa Romeo Klub Danmark
– i kan vælge at betale med creditcard. – så må i meget gerne give mig besked på mail eller tlf.
– Hvis i vælger Alfa Romeo Klub Danmark skal overføre pengene, bedes de 132 € overføres til klubbens konto:
Pengene bedes overført til klubbens konto: regnr: 3229 kontonr: 3229197991
– med oplysninger om ARKD medlems nr. og Milano (fx. 0000/Milano)Og for vores udenlandske medlemmer:
IBAN: DK3230003229197991 og SWIFT-BIC: DABADKKKKort efter i har tilmeldt jer til arrangementet, vil i få en “Registration” mail retur – den bedes i venligst vidresende en kopi til mig sammen med det “CAR nummer i får ved tilmeldingen – formand.sj@alfaklub.dk så vi har styr på hvem vi skal kræve penge hos og hvem der selv har betalt!
NOTE: AAA – Hvis du planer om at køre med en anden deltager skal du tilmeldes sammen med hende/ham der har bilen!
NOTE: BBB – Det er ikke muligt at deltage i andre bilmærker en Alfa Romeo – ved tilmelding kan man afgive ønske om man ønsker at leje en Alfa Romeo – typisk aktuelt for oversøiske medlemmer!——————————————————————————–
Jeg beklager det bliver lidt mere besværligt for den enkelte – det er ude af min/vores kontrol – hvis nogen skulle have problemer, med at melde sig til, og det ikke er muligt at få hjælp i sin omgangskreds – er i naturligvis velkommet til at kontakte undertegnet.
Vi er opmærksomme på flere af jer har betalt for arrangementet!
Lige for at opfriske priserne:
1 bil med 2 personer: 132 € (990.- Dkr)
for hver ekstra person i bilen 72 € (540.- Dkr)Mvh
oo=v=oo
Vernon P.27. March 2010 at 19:23 #11055Anonymous
InactiveJeg tror jeg har spugt før…og kan ikke huske svaret….kan man ikke tilmelde en Alfa og en person????? :huh:
27. March 2010 at 21:00 #11057Vernon Pedersen
ParticipantJa du har spurgt før 😉 – det er O.K. mindste betalingen er 132 € – det giver adgang for en bil +2 passagere
mvh
oo=v=oo
Vernon P.27. March 2010 at 21:58 #11058Anonymous
InactiveOK….så har jeg en ledig plads i bilen….hvis nogen skulle være intereseret 😛
29. March 2010 at 9:04 #11076Anonymous
InactiveNu har vi nogle som ikke er på “klubbens 🙂 ” hotel, men har selv fået et inde i byen og vi har desværre ikke modtaget mail vedr. betaling.
Men har det nogle betydning om vi betaler sammen med klubben, her tænker jeg på, hvis vi skal køre samlet som klub og muligvis vedr. festen??
Hvad ved du om det Vernon??
Hvis det ikke har betydning, så betaler jeg blot selv og sender dig besked via mail, så du kan bevar overblikket 😉 .
Dan
29. March 2010 at 9:30 #11078Vernon Pedersen
ParticipantHej
Alle burde have fået ovenstående (tidliger indlæg i denne tråd) tekst om betaling af selve arrangementet i en mail.
Ovenstående “smøre” er helt uafhængig af om der er bestilt hotel eller ej – alle kan tilmelde sig nu!
Og tilknytnigs forhold skal fortsat være ARKD – ellers kommer man ikke videre i bestillingen!
NB:Dan – du burde have fået en mail med de instruktioner som der også er i mit tidligere indlæg.
Mvh
oo=v=oo
Vernon P.6. May 2010 at 19:51 #11183Anonymous
InactiveHej Vernon.
Har du nogle videre oplysninger …., dato for modtagelse af vores billet til Milano.
Har intet hørt overhoved fra dem via egen mail, er det det samme for andre??? 🙁
Mvh.
Dan7. May 2010 at 8:14 #11184Vernon Pedersen
ParticipantDan og naturligvis andre
Pengene blev overført til Italien i sidste uge (vi overføre naturligvis alle pengene på en gang 😉 )
Betalingsfristen er såvit jeg husker sidst i maj – jeg forventer vi får billetter osv. sidst i maj først i juni!
Og jeg forventer ikke vi sender billetter til hver enkelt,
det bliver noget med “pick-up” point, i selv betaler porto – eller får det udleveret i Milano.Hvis flere ønsker at tilmelde sig bedes de selv sørge for betaling direkte og ikke gennem ARKD.
Mvh
oo=v=oo
Vernon P.8. May 2010 at 5:00 #11186Anonymous
InactiveJeg er helt tryg….Vernon…intet nyt er godt nyt, også selv om jeg har betalt direkte…pengene er trukket fra kontoen!
Jeg “triller afsted fra Malmö” om 45-46 dage…også selv om min Alfa “faldt” ved det årlige syn, med et rustent bremserør, en dårlig virkende håndbremse og en blændende tågelygte!
🙂
23. May 2010 at 19:01 #11229Michael Riis
Participant24 dage og jeg er smuttet syd på 😛
Tror du, Vernon der er en mulighed og få biletterne før jeg/vi køre.5. June 2010 at 19:11 #11266Michael Riis
ParticipantEfter hvad jeg kan forstå, så skal billetterne hentes i Arees som ligger ca 12km uden for Milano centrum.
Og da vi er en del, der skal bo i centrum af Milano.
Skal de biletter jo hentes på en måde. Så for og undgå at alle skal ud og hente billetter kan vi vel finde ud af noget.
Alfa klubben kommer vel først om fredagen til Arees, hvis jeg ikke husker forkert.11 dag til det går sydpå.
5. June 2010 at 20:07 #11267Vernon Pedersen
ParticipantRiis – hvis du har spørgsmå direkte rette til mig – hvorfor skriver eller ringer du så ikke?
De skal helt sikkert hentes på hotellet i Arese – alternativ ville være “pickup point” rundt omkr. i landet, så blev det hurtigt mere end 12km der skulle køres.
Det er helt sikker den bedste løsning med vi får biletter osv. udlevert der nede.
Jeg ved ikke hvor du har den idé om “Alfa klubben” først er der nede fra om fredagen. (de fleste rejser individuelt)
Mvh
oo=v=oo
Vernon P.5. June 2010 at 21:38 #11268Michael Riis
ParticipantI tråden ( Program og priser for jubilæum fest i Milano – Ver. 2.)
har jeg den fornemmelse at klubben / eller nogen i klubben har brugt tid på og planlægge en tur derned.
Dog tog jeg fejl med at det var fredag.Jeg var interesseret i og høre fra de andre der skulle bo i centrum. Og muligheden for at en kørte ud og hente billetterne til de andre.
Og selvfølgelig få bekræftet at de skulle hentet på det hotel.quote :Riis – hvis du har spørgsmå direkte rette til mig – hvorfor skriver eller ringer du så ikke?Fordi det jeg har spurt om, ikke er personligt stillet til dig Vernon men til klubben og medlemmerne.
Det er jo også derfor vi har et forum.6. June 2010 at 8:34 #11275Vernon Pedersen
ParticipantOK. Riis 🙂
Men lige for at forklare hvorfor vi først får biletterne dernede:
1. usikkerheden om vi kunne nå at få pakken til DK og jeg/vi alligevel skulle tage de flete pakker med til Italien, fordi vi sikkert ikke kunne nå at få dem omdelt.
2. Anbefaling fra arrangørene
3. I Milano er der max 15km til Arese fra centrum, dvs. jer der bor i centrum skal på en lille tur på 30km – hvis vi havde fået dem sendt til DK – skulle det hentes hos udvalgte medlemmer af bestyrelserne i de tre sektioner – så kunne det hurtigt blive betydeligt mere end 30km.
4. Så kunne vi have valgt at lade jer selv hente det dernede ……… det ville så alligevel være i Arese, hvor ca. 2.000 andre så også skulle henet deres biletter/vare 😉 vi er trods alt “kun” 50 B)Til jer, som skal med på turen, der ikke har mit mobil.no – send en mail til formand.sj@alfaklub.dk med oplysninger om navn, ARKD medl.no. og “CAR nummer”
mvh
oo=v=oo
Vernon P.7. June 2010 at 19:08 #11284Anonymous
InactiveHej Michael Riis og andre i centrum af Milano, snart 🙂 .
Michael, vi er 8 som også vil bo i centrum og skal nu ud på en ekstra tur, så din ide om at samle afhenting må da siges at være en kanon ide.
Vores planlægning vedr. ankomst til Milano, den hedder først på fredag aften, så er der nogle som er der lidt før og HAR mulighed for at hjælpe, så vil vi også gerne hjælpes.
Ellers må vi lige skrive sammen og sammen finde en løsning.
Mvh.
Dan -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.