Classico Træf 2018

Home Forums Klubforum Classico Register Classico Træf 2018

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Venter i spænding på tid og sted. Er der noget på “trapperne”?

Jørgen Schmidt
    Participant

Enig…

Det er den jyske sektion , der har bolden. I skal nok henvende jer direkte til Classico formanden, Hans Jørgen må kende datoerne.

Ole

Anonymous
    Inactive

Det dejlige vejr som nogle fik her i weekenden. Sætter åbenbart kriblerier i gang i kroppen .Blodtrykket stiger sammen med forventningerne. Det er en dejlig tid at gå i møde med en gammel Alfa. Det er lige det med informationerne, så man kan få planlagt aktiviteterne.

Jens er Gråsten løbet værd at køre til Sønderjylland for at deltage i. Turen langs fjorden er smuk, og kunne vær køn i godt selskab

Anonymous
    Inactive

Træffet er blevet meget stort. Der har ikke været mange Alfa’er at kikke på. Men der er noget for enhver smag.
    Køreturen langs med fjorden er meget smuk. Kører den gerne med fruen flere gange om året. Hot-doggen ved Anni’s kiosk i Kollund fås ikke bedre.

Bo Jørgensen
    Participant

Hej Jens og Bjarke,

Turen langs Flensborg Fjord er stadig lige smuk, men hotdog’en hos Anni, kommer du nok til at savne……. Hun døde i efteråret, – og huset er revet ned. I stedet står der nu en ganske lille og lidt sølle pølsevogn.

Der er også kommet en helt moderne grillbar-agtig ting lidt længere henne ad vejen, – retning mod Sønderborg. Ser kedelig ud.

Ellers er jeg enig mht old-timer løbet fra Gråsten. Det er sikkert spændende at deltage i. Jeg har kun ‘en gang stået nede i Rinkenæs og kigget på. Der var godtnok mange deltagere.

Var der ikke et medlem fra Silkeborg/Viborg-kanten, der tilbød at arrangere Classico-træffet i år ?? Jeg er også spændt på at høre, hvor vi skal hen…

Vi ses
    Bo

Anonymous
    Inactive

Tak til Jens og Bo.
    Håber alt vel i det sydlige af Danmark. Har i fået luftet klenodierne i det sparsomme forårsvejr. Der er ikke kommet varme til Nordjylland endnu.

Deltager et par inkarnerede Sønderjyder ikke i Gråsten løbet i deres Alfaer.
    Var inde og se på løbets hjemmeside. Og bemærkede at der ikke var et eneste billede af en Alfa på de 3 kartoteker jeg så igennem.
    Så mistede jeg interessen, med den overflod Volvo fotografier.
    Men jeg hørte at man sidste år havde lavet en opsamlings tur fra Skagen og ned til Gråsten.
    Det var det der fangede min interesse. Det kunne være sjovt og underholdende at køre i kolonne med andre gamle ned gennem Jylland.
    Hans Jørgen har en til af planlægge classico turen, efter det jeg har hørt. Tror at det skal foregå i Vestjylland i år. Hvis jeg forstod det rigtigt.
    Så der kommer nok snart noget nyt.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.