Debat som nu køre på CS…

Home Forums Klubforum Alfa Romeo Klub Danmark, Debat og Spørgsmål Debat som nu køre på CS…

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 172 total)
  • Author
    Vernon Pedersen
    Participant

Det har (er) godt nok en meget lang debat :ohmy: om noget der stortset ikke vil få indflydelse på klubbens drift snarre tvært i mod …… 😉
    – Jeg kan kun opfordre til at komme med et forslag til GF/12/Sj. så vedtægterne evt. kan tilpasses til ARKS’s aktiviteter (nuværende og nye) der ikke er direkte “Alfa Romeo relateret” – det vil i givet fald være det første forslag fra medlemmerne i den tid jeg har været formand/Sj.
    – det vil blive taget op på næste best.møde/Sj.
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Bo Jørgensen
    Participant
    quote Jesper Jensen” post=6338:

quote Bo Jørgensen” post=6337:

Næsten rigtigt !

Nu var det jo blot således, at bestyrelserne ikke havde fundet det nødvendigt at nævnte, at punktet var på dagsordenen… (Hvilket i sig selv diskvalificerer sådan et forslag på generalforsamlingen…)

Derfor var der, for mig, ingen grund til at møde op, – når nu vejen er lang, – og man iøvrigt er godt tilfreds med hvad der foregår…

Mvh

Bo, få nu facts på plads.
    Punktet var IKKE på dagsordenen OG punktet var IKKE et forslag på generalforsamlingen.
    Det er blot en beslutning de 3 bestyrelser har truffet i samråd med hinanden.

….. og hvor de er gået ud over deres kompetencer/beføjelser (jvf vedtægterne), iht flere jurister…. Det er facts, du !

Anonymous
    Inactive
    quote Vernon Pedersen” post=6339:

Det har (er) godt nok en meget lang debat :ohmy: om noget der stortset ikke vil få indflydelse på klubbens drift snarre tvært i mod …… 😉
    – Jeg kan kun opfordre til at komme med et forslag til GF/12/Sj. så vedtægterne evt. kan tilpasses til ARKS’s aktiviteter (nuværende og nye) der ikke er direkte “Alfa Romeo relateret” – det vil i givet fald være det første forslag fra medlemmerne i den tid jeg har været formand/Sj.
    – det vil blive taget op på næste best.møde/Sj.
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Og det forslag har jeg så stillet Her

Så vi engang for alle kan få den ged barberet :laugh:

Vernon Pedersen
    Participant
    quote Frank Bojsen Nielsen” post=6341:

Det sender du bare til Erik eller mig på mail, så det kan komme på indkaldelsen til GF/12
    – hvis der er noget vi er i tvivl om i formulering – kontakter vi dig!
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Jesper Jensen
    Participant
    quote Bo Jørgensen” post=6340:

quote Jesper Jensen” post=6338:

quote Bo Jørgensen” post=6337:

Næsten rigtigt !

Nu var det jo blot således, at bestyrelserne ikke havde fundet det nødvendigt at nævnte, at punktet var på dagsordenen… (Hvilket i sig selv diskvalificerer sådan et forslag på generalforsamlingen…)

Derfor var der, for mig, ingen grund til at møde op, – når nu vejen er lang, – og man iøvrigt er godt tilfreds med hvad der foregår…

Mvh

Bo, få nu facts på plads.
    Punktet var IKKE på dagsordenen OG punktet var IKKE et forslag på generalforsamlingen.
    Det er blot en beslutning de 3 bestyrelser har truffet i samråd med hinanden.

….. og hvor de er gået ud over deres kompetencer (jvf vedtægterne), iht flere jurister…. Det er facts, du !

Det er dig selv, der nævner ‘punkt på dagsordenen’ og ‘forslag på generalforsamlingen’. Det er dét, jeg reagerer på. Der er ingen grund til at have det som punkt på dagsordenen eller forslag på generalforsamlingen. Beslutningen er jo taget.

Facts er at du og andre – incl. et par jurister – MENER at bestyrelserne er gået ud over deres kompetencer. Problemet er at du ophøjer jeres mening til den endegyldige sandhed. Jeres mening er ikke nødvendigvis den endegyldige sandhed. Der er jo andre her i tråden, der har en anden mening.

Klaus Hahn
    Participant

Nu har jeg ledt efter det omtalte Mazdarati Register, selv under Model Register, Motorsport og Andre Mærkværdigheder (hvor det jo ikke kun handler om Alfa Romeo), men kan altså ikke finde det …

Vernon Pedersen
    Participant
    quote Klaus Hahn” post=6346:

Nu har jeg ledt efter det omtalte Mazdarati Register, selv under Model Register, Motorsport og Andre Mærkværdigheder (hvor det jo ikke kun handler om Alfa Romeo), men kan altså ikke finde det …

Nej – det er ikke sikkert der er noget behov – vi har blot åbnet en mulighed hvis der er behov – intet andet!
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Anonymous
    Inactive
    quote Frank Bojsen Nielsen” post=6341:

Det bliver SÅ fedt, kan næsten ikke vente. Ikke at det ændrer noget som helst i den virkelige verden, men de blodsugende advokater bliver passiviseret og vi kan fortsætte som før.

Må håbe at der bliver serveret god mad og vin så man får lidt ud af at møde op…udover selvfølgelig at møde de flinke alfister og få lidt frisk luft på vejen…

Anonymous
    Inactive
    quote Mikkel Lund” post=6349:

Ikke at det ændrer noget som helst i den virkelige verden, men de blodsugende advokater bliver passiviseret og vi kan fortsætte som før.

Mikkel, jeg håber det er ment ironisk ellers er det virkelig en “klasseudtalelse” fra et bestyrelsesmedlem.

Anonymous
    Inactive

😉

Troels Nielsen
    Participant

Fedt at blive betegnet som blodsugende advokat..

Anonymous
    Inactive

Den der kun ta’r sjov for sjov og alvor kun alvorligt, han har faktisk fattet begge dele lige dårligt.. (Piet Hein)

Nu er det jo heller ikke sådan at jeg tager Ole ‘håb’ som en trussel, selvom det kunne opfattes sådan.

Ib Erik Söderblom
    Participant

Thumbs Up

Anonymous
    Inactive
    quote Mikkel Lund” post=6353:

Nu er det jo heller ikke sådan at jeg tager Ole ‘håb’ som en trussel, selvom det kunne opfattes sådan.

Mikkel, jeg synes simpelhen, at dit ovennævnte indlæg omkring “blodsugende advokater bliver passiviseret” ikke hører hjemme her, så det er ikke en trussel, men nærmere en “belæring”.

Klaus Hahn
    Participant
    quote Vernon Pedersen” post=6348:

quote Klaus Hahn” post=6346:

Nej – det er ikke sikkert der er noget behov – vi har blot åbnet en mulighed hvis der er behov – intet andet!
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Jeps, netop, tænk sig hvor alle bruger tid på at diskutere noget uden faktisk indhold.

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 172 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.