Home › Forums › Klubforum › Alfa Romeo Klub Danmark, Debat og Spørgsmål › Debat som nu køre på CS…
- This topic has 171 replies, 24 voices, and was last updated 12 years, 12 months ago by
Vernon Pedersen.
-
AuthorPosts
-
16. December 2011 at 12:39 #13621
Anonymous
InactiveKim Simonsen skrev:
quote :Personligt er jeg som sagt IKKE imod et sådan register eller andre for den sags skyld, men derfor synes jeg da bestemt at vi som er de respektive medlemmer i ARKD burde ha mulighed for at blive hørt evt inden en sådan beslutning var blevet taget, hvilket ikke havde krævet mere end som at der var blevet oprettet en tråd hvor man kunne tilkendegive sin mening om emnet… men der blev jo netop IKKE informeret om dette tiltag inden hverken GF og det er jo nok der “problemet” kerne ligger sammen med måden beslutningen er taget på….Ret mig endelig hvis jeg tager fejl….
Så nej denne tråd/debat er bestemt ikke spildt OVERHOVEDET ikke…
ENIG! Kim 😉
En debat er sjældent spildt … selvom der altid vil være nogle der har lidt svært ved debatter, især hvis ikke alle holdninger går deres vej … 😛
Helt personligt synes jeg stadig det er ærgerligt, hvis de 3 klubbers fælles aftale og referater fra fællesmøderne, fortsat skal være tabu for medlemmerne.
Jeg har svært ved at se de gode argumenter FOR det, – og finder det til gengæld svært at blive ved at argumentere MOD, de medlemmer der føler, at tingene besluttes hen over hovedet på dem … :dry:For det er jo faktisk det der er tilfældet, så længe det forholder sig sådan …
16. December 2011 at 15:36 #13622Anonymous
Inactivequote Michael Ryhl” post=6389:Helt personligt synes jeg stadig det er ærgerligt, hvis de 3 klubbers fælles aftale og referater fra fællesmøderne, fortsat skal være tabu for medlemmerne.
Jeg har svært ved at se de gode argumenter FOR det, – og finder det til gengæld svært at blive ved at argumentere MOD, de medlemmer der føler, at tingene besluttes hen over hovedet på dem … :dry:For det er jo faktisk det der er tilfældet, så længe det forholder sig sådan …
Jeg er helt enig B)
Syntes det ville være en god løsning, og reelt også meget fair
over for alle, så hemmeligt kan det jo heller ikke værer
de møder :laugh:17. December 2011 at 15:38 #13628Vernon Pedersen
ParticipantDenne debat har på ingen måde været spildt 😉
Hvad angår denne debat, har hele punket der er relevant for denne debat fra referatet fra sidste FM, været bragt i denne tråd (som vi alle til mødet var enige om ordlyden af). – så på det punkt mangler der ikke noget
Referaterne skal naturligvis være lagt ud til medlemmerne (som information) – der er et par ting vi ikke er helt enig om i referatet fra sidste FM, så det er ikke godkendt endnu.
– Der vil være punkter, fx punkter der er kunne være person følsomme, der ikke kommer til at blive offenlig gjort.
mvh
oo=v=oo
Vernon P.17. December 2011 at 16:31 #13629Anonymous
Inactivequote Vernon Pedersen” post=6397:Referaterne skal naturligvis være lagt ud til medlemmerne (som information) – der er et par ting vi ikke er helt enig om i referatet fra sidste FM, så det er ikke godkendt endnu.– Der vil være punkter, fx punkter der er kunne være person følsomme, der ikke kommer til at blive offenlig gjort.
mvh
oo=v=oo
Vernon P.Det er klart at mødet/referatet skal være overstået og godkendt
inden man kan lægge den ud,
og det er helt klart at der IKKE skal lægges person følsomt oplysninger
ud så der er vi også enige B)23. February 2012 at 17:06 #13978Anonymous
InactiveJeg har lige læst tråden op igen, og der er da sket en masse(rati)
23. February 2012 at 17:20 #13979Anonymous
Inactivequote Mads Skourup” post=6812:Jeg har lige læst tråden op igen, og der er da sket en masse(rati)Fik lige trykket på en fejl knap.
Nå, men ikke for at rippe op i tråden ang. Maserati, så vil jeg dog alligevel komme med en kommentar.
Jeg synes nemligt at klubben er blevet styrket af denne tråd. Der er blevet vendt og drejet mange ting, hvor folk ikke altid har været enige om tingene, og heller ikke blevet det.
Men man har hen af vejen respekteret hinandes holdninger, dog ikke uden debat, men man har dog lyttet til hinanden.Det tror jeg nemlig er vejen til at klubben kan bestå. Man lytter til medlemmernes holdninger og meninger. Sådan !
Jeg tror ligeledes at der er blevet lidt bredere forståelse for at klubben måske skal tænke alternativt, og derigennem udvikle sig selv. Netop for at kunne bevare sig selv som klub. Der tænker jeg specielt på Sim-Race. Det er absolut genialt.
At Maserati Registeret så ikke blev modtaget på samme måde, er i min mening bare ærgeligt. Nok fordi jeg har sådan en fætter.
Håber dog vi stadig kan mødes i det danske sommerland for at sparke til hinandes dæk, også selv og jeg kommer i en mintgrøn-turbo-firedøres-ikke-Alfa-hurtig-Italiens-ting.
Mads
24. February 2012 at 8:50 #13982Vernon Pedersen
Participantquote Mads Skourup” post=6813:……… MadsKloge ord . jeg kan ikke være mere enig B)
mvh
oo=v=oo
Vernon P. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.