Debat som nu køre på CS…

Home Forums Klubforum Alfa Romeo Klub Danmark, Debat og Spørgsmål Debat som nu køre på CS…

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 172 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

@mads

:laugh: :laugh:

For at tage udgangs punkt i :

Modelbil Register (ikke kun for Alfa’er) – Tjek
    Simracing Register – Øhhhhh….. Velkommen til PC’World ??

Disse 2 ting, tager da vist udgang i Alfa.
    Der er ikke meget beskrivelse af disse model biler i bladet
    som ikke er omhandlende Alfa modeller, jeg kan i alt fald
    ikke lige huske andet :blush:

Simrace tager udgangs punkt i WTCC Alfa 156, men er
    nok også en af de registre som man kunne diskuterer
    hvis alt kom til alt :whistle:

Jeg syntes fornyelse, er fint men ikke for fornyelsens skyld alene,
    Og jeg stiller bare spørgsmål til hvor vi skal starte og hvor skal
    vi slutte med forskellige registre.

Som Kim skriver er der jo meget som er Italiensk fabrikeret.
    Er der 10 til 20 mand som har en Italiensk produceret Stoker fyr
    eller andet.
    Skal vi så også oprette en register for dem ?
    Skal vi også til at læse om det i bladet ?

Skal klubben bruge midler til specielle arrangementer til de
    specielle registre som ligger ud over 100% Alfa relateret ?

Har klubben økonomi til det ?

Som sådan har jeg ikke noget mod at man opretter en
    Register her på Web sitet, og der står en kontakt person
    i bladet.

Men skal jeg også til at læse 1,2,3,4,5,6 sider i bladet om
    Massa, Fiat, Stoker fyr osv osv ???

Hvis vi skal det, bevæger vi os så ikke længere og længere væk
    fra at det er “Alfa Romeo Nyt” klubbens omdrejnings punkt er/bør
    ligge ???

Skal bladet til at være Avanti nummer 2 ??

Jeg syntes at den ene ting, gør at man skal overveje meget
    hvad men vil fremadrettet, og det derfor ikke bare er et spørgsmål
    om lige Massa, det rækker imø meget længere end det, og det tror
    jeg ikke man har overvejet ordentlig 😉

Jeg syntes det er fint at man er medlem og kommer til træf osv
    i den bil man nu har, og er det en volvo eller trabant, ja så
    skal man nok ikke regne med at få førerpladsen i slangen og konge
    pladsen i udstillings øje med, det ville jeg personlig da heller
    ikke forvente jeg fik til et Ford træf, hvis jeg kom i min Alfa.
    Så der har da altid været en mere eller mindre form
    for begrænset adgang eller hvad man nu vil kalde det..

og Mads vi mobber dig ikke fordi du har købt en massa, nej
    det er fordi du er Mads, og gjorde vi ikke det troede du jo
    bare vi var sure på dig :laugh: :laugh:

PS sælger Du Massa og bliver EDB Nørd, så for du sgi en endefuld B)

Anonymous
    Inactive

Mads, prøv at læse hvad jeg skriver inden du fortolker og udlevere andre. Ved begrænset adgang mener jeg ikke dit medlemsskab af ARKD og adgang som Alfist, men at et eventuel Maserati-register skal have begrænset adgang til hjemmesiden ved f.eks. et underliggende link.

Men jeg er nok mere enig i nedenstående, som jeg har hentet fra CS-diskussionen.

“Iøvrigt kan Maserati-fans jo bare bruge CS som medie, hvor de kan anmelde deres sammenkomster og træf og hvad de ellers måtte have at meddele hinanden. Alfa Romeo klubben melder man sig ind fordi, at man har interesse for mærket. Hvis man har interesse for andet, melder man sig ind i disse fora. Så enkelt er det.”

Anonymous
    Inactive
    quote Mads Skourup” post=6171:

@Frank. Jow der er en der skriver noget med begrænset adgang, tidligere i tråden.
    Nu vil rende med sladder, at nævne navne. Det må Ole Jørgensen stå for.

Nu forstår jeg heller ikke helt hvad du skriver. “Rende med sladder” … Det må …”

Men alligevel syntes jeg simpelthen at ovennænvte indlæg er over grænsen.

Anonymous
    Inactive
    quote Michael Riis” post=6173:

Jeg kan ikke forstå i gide snakke om andre register.
    Det er ligesom i maler fanden på væggen før han kommer.

Jeg har svaret på det, men jeg gentager da gerne.
    Der kommer ikke andre register end Maserati.

Ja det siger du jo 😉

Men så kan jeg jo spørge dig om :

Skal Bladet så pludselig til at havde 1 til 5 sider omhandlende
    Maserati ?

Har klubben Råd til at støtte et speciel Maserati
    Registre arrangementer ?

Eller vil man ikke kunne få tilskud til sådan noget ?

Jeg savner total et 110% gennemarbejdet udspil på, hvad er
    det man vil hvad indebære det af ændringer.
    i bladet på website og kr/øre.

Vi har pludseligt hørt løse rygter, og når man ikke
    informerer ordentlig, ja så kommer folk til at rende med
    halv vind.

Jeg syntes dog det er positivt, og der er nogen folk
    som bare er lidt vågne og stiller spørgsmål, ved ting
    og ikke bare vende det blinde øje til.

Anonymous
    Inactive

Hør nu her alle debatører:
    Hvad er det i har meldt jer ind i?
    Rigtigt: Alfa Romeo Klub Danmark!!!
    Hvad er det klubbens blad hedder?
    Rigtigt: Alfa Romeo Nyt
    Det er lidt uforståeligt, at endog nogle bestyrelsesmedlemmer ikke rigtigt
    har fundet ud af det.
    De personer, der også har andre interesser ved siden af Alfa Romeo skal
    jo bare melde sig ind i de respektive fora. Er interesserne af anden italiensk oprindelse er der jo et glimrende forum, som hedder Cuore Sportiva. Så brug dog det. Hvor svært kan det være?

Anonymous
    Inactive

Savner lidt inputs fra nogle bestyrelses medlemmer her i denne tråd??? Er ret sikker på jeg ikke er den eneste der synes det…

Michael Riis
    Participant

De vil kunne få en side eller 2 hvis de laver noget til bladet.
    Men jeg tror næppe der er noget hver gang bladet udkommer.
    Hvis man tænker på hvor meget stof 15 aktive alfa medlemmer kommer med.
    Så er det hvis til og overse for de fleste, ellers må man jo hive de sider ud, hvis man ikke kan tåle og se dem.

Alfa Klubben er for Alfa Romeo også økonomisk.
    Dog vil der nok kunne være møder/træf hvor Maserati er med.
    Det kunne eks. Være til rullefelt dag/ firma besøg og sådan noget.

Anonymous
    Inactive

Hvis man har betalt sit ARKD-kontingent har man adgang til hjemmesiden, bladet, træf etc. uanset hvilket bilmærke man kører i, men andre bilmærker må da respekterer, at bladet og vor hjemmeside kun bør omhandle Alfa Romeo og ikke andre bilmærker, dog har jeg ikke noget i mod en artikel om andre italienske bilmærker i ny og næ, sålænge vi ikke indskrænker Alfa Romeo stof.

Egentlig forstå jeg slet ikke problemstilling, da Maserati-ejerne har, såvidt jeg ved, fuld adgang til at benytte CS som deres medie til at udøve deres forståelig kærlig til et grandiøst bilmærke som Maserati.

Men problemet er nok, at hvis der gives adgang til et enkelt bilmærke, kan det blive svært at sige nej til andre.

Jesper Jensen
    Participant
    quote Ole Jørgensen” post=6175:

Ved begrænset adgang mener jeg ikke dit medlemsskab af ARKD og adgang som Alfist, men at et eventuel Maserati-register skal have begrænset adgang til hjemmesiden ved f.eks. et underliggende link.

Holddaop hvor vi pærer rundt i det!

Der har været skrevet jeg ved ikke hvor mange gange, at evt. medlemmer at et decideret Maserati-register selvfølgelig skal være medlem af Alfa-klubben. Ole, du mener vel ikke alvorligt, at visse medlemmer af klubben skal have begrænset adgang til hjemmesiden, blot fordi de ‘kun’ har en Maserati???

Anonymous
    Inactive
    quote Jesper Jensen” post=6182:

Ved begrænset adgang mener jeg ikke dit medlemsskab af ARKD og adgang som Alfist, men at et eventuel Maserati-register skal have begrænset adgang til hjemmesiden ved f.eks. et underliggende link.

Der har været skrevet jeg ved ikke hvor mange gange, at evt. medlemmer at et decideret Maserati-register selvfølgelig skal være medlem af Alfa-klubben. Ole, du mener vel ikke alvorligt, at visse medlemmer af klubben skal have begrænset adgang til hjemmesiden, blot fordi de ‘kun’ har en Maserati???

Jesper, jeg udtrykker mig åbenbart ikke tydeligt, da jeg igen vil pointere, at jeg mener, at EMNET Maserati ikke må fylde og ikke medlemmers adgang.

Jesper Jensen
    Participant
    quote Ole Jørgensen” post=6183:

quote Jesper Jensen” post=6182:

Jesper, jeg udtrykker mig åbenbart ikke tydeligt, da jeg igen vil pointere, at jeg mener, at EMNET Maserati ikke må fylde og ikke medlemmers adgang.

Ikk’ forstået?

Anonymous
    Inactive

Jesper, så kan jeg kun henvise til indlæg # 6181 ellers kan jeg ikke hjælpe mere.

Jesper Jensen
    Participant
    quote Ole Jørgensen” post=6185:

Jesper, så kan jeg kun henvise til indlæg # 6181 ellers kan jeg ikke hjælpe mere.

Hehe Ole, den er jeg med på. Det var mere sætningen “og ikke medlemmers adgang”. Det er lige som om der mangler noget?

Anonymous
    Inactive

Jeg fatter nada af hele denne diskussion.

Dette er en Alfa Romeo Klub for folk med hang til Alfa Romeo biler og relaterede produkter.

Maserati er en konkurrerende bilfabrik, hvis produkter har sine tilhængere, nogle af disse er samtidig tilhængere af Fiat, Ferrari, de Tomaso, Isotto Fraschini, SAID – og hvad der ellers måtte findes af italienske bilproducenter. Det er er der da ikke noget galt i, tværtimod.

Men hvorfor pokker skal et Maserati Register ligge under Alfa Romeo klubbens regi? Er der ikke nok Maserati tilhængere til at danne en mærkeklub, er der ingen Maserati tilhængere, der kan lave en hjemmeside, er der ingen Maserati tilhængere, der osv osv osv.

Da jeg i 1986 blev medlem af ARKD var klubbladet i sort/hvid A5 format, tildligere har det uden tvivl været spritduplikeret og hæftet i øverste venstre hjørne… Og der blev ikke solgt ret mange Alfa’er – og slet ikke i forhold til i dag.

Jeg vil da opfordre Maserati ejere og og andre med interesse i Maserati til at danne en klub – der er uden tvivl hjælp til det praktiske at hente her i klubben.

Jesper Jensen
    Participant
    quote Henrik Hasager” post=6188:

Jeg fatter nada af hele denne diskussion.

Dette er en Alfa Romeo Klub for folk med hang til Alfa Romeo biler og relaterede produkter.

Maserati er en konkurrerende bilfabrik, hvis produkter har sine tilhængere, nogle af disse er samtidig tilhængere af Fiat, Ferrari, de Tomaso, Isotto Fraschini, SAID – og hvad der ellers måtte findes af italienske bilproducenter. Det er er der da ikke noget galt i, tværtimod.

Men hvorfor pokker skal et Maserati Register ligge under Alfa Romeo klubbens regi? Er der ikke nok Maserati tilhængere til at danne en mærkeklub, er der ingen Maserati tilhængere, der kan lave en hjemmeside, er der ingen Maserati tilhængere, der osv osv osv.

Da jeg i 1986 blev medlem af ARKD var klubbladet i sort/hvid A5 format, tildligere har det uden tvivl været spritduplikeret og hæftet i øverste venstre hjørne… Og der blev ikke solgt ret mange Alfa’er – og slet ikke i forhold til i dag.

Jeg vil da opfordre Maserati ejere og og andre med interesse i Maserati til at danne en klub – der er uden tvivl hjælp til det praktiske at hente her i klubben.

Det har tidligere været nævnt, at én af årsagerne til det register NETOP er, at de ikke er nok til at danne deres egen klub, hjemmeside osv.osv.;)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 172 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.