DieselHouse – den 5. februar 2020, kl. 18:00

Home Forums Sektion Sjælland Arrangementer DieselHouse – den 5. februar 2020, kl. 18:00

• This topic has 11 replies, 7 voices, and was last updated 5 years ago by Anonymous.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Som beskrevet i det seneste nummer af Alfa Romeo Nyt, så afholder vi et arrangement i DieselHouse onsdag den 5. februar 2020 kl. 18:00.

Vi har aftalt med DieselHouse, at de motorer der kan startes vil blive startet:

• B&W motor nr. 1 fra 1904
    • B&W motor nr. 2000 fra 1933 og frem til midt i 1960’erne verdens største dieselmotor
    • Bur-Wain Diesel 6 A 13 D fra 1945

Se http://www.dieselhouse.dk for detaljer omkring DieselHouse

Ingen tilmelding, mød blot op – vær dog opmærksom på, at parkering skal registreres med bilens registreringsnummer i receptionen.

Så er årets første Alfa Romeo Nyt på vej ud til medlemerne. Ud over den fine forsideartikel om CHGP 2019 – se til venstre her på siden – er der også som optakt til besøget i DieselHouse den 5. februar en artikel om Alfa Romeo i maritim kontekst:

Vi glæder os til at se jer til arrangementet.

Så er der under én uge til at vi mødes i DieselHouse – kommer du onsdag aften?

Jeg kan se, at der ej er tilmelding, men jeg vil alligevel tjekke, om man kan tage en gæst med?

Der er selvfølgelig plads til familiemedlemmer og enkelte gæster 🙂

Jesper Jensen
    Participant

Junior og migselvsagdehunden dukker op.

Fedt, så har jeg min ven med:) Vi glæder os til et godt arrangement.

Så er det i morgen aften kl. 18, at vi mødes i DieselHouse.

Kom og vær med og få en stor oplevelse!

Tak for en spændende oplevelse på Dieselhouse med super audio og visuelle effekter! :woohoo:

Lidt video fra aftenen kan ses her:
    https://www.dropbox.com/sh/58q2oznc0jd28zr/AAAkDiMRnnCt9ly3VEjjpL4Pa?dl=0

Kristian Westh
    Participant

Det var et SUPER arrangement 😉 – undskyld hvis jeg kom til at æde halvdelen af småkagerne 😆

Richard Pade
    Participant

Ja, fint, fejltændingen på B&W no. 1 gav besøget ekstra pift, et ordentlig et 😉

Nej, næpoe halvdelen, jeg havde heller ikke fået aftensmad 🙂

Anonymous
    Inactive

Ser ud til, at der var et fint fremmøde

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.