Familitræf/sdt i Givskud zoo d.15 aug 09

Home Forums Sektion Jylland Arrangementer Familitræf/sdt i Givskud zoo d.15 aug 09

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Da opbakningen ikke har været overvældende har jeg overvejet om det var værd at bibeholde arrangementet og det har jeg så besluttet at det gør vi da, jeg har så valgt at gøre det åbent så at sige det ik nødvendigvis kræves ARKD medlemsskab eller Alfa Romeo for at deltage(dog skal det jo helst være italiensk)

Planen er som følge vi mødes alle på P-pladsen ved Givskud Zoo kl.12 middag og sparker lidt dæk og snakker lidt med venner og bekendte og andet godt folk 🙂 eller man kan begynde at bevæge sig ind i parken. Kort bliver uddelt til dem der måtte ønske det ved ankomst til P-pladsen.

Kl.14.00 mødes vi ved grillen (ved P2) som efter planen skulle være startet op på dette tidspunkt til os, hvor vi så kan grille medbragt kød/pølser eller spise andet medbragt mad/drikke. Man er os velkommen til at købe en såkaldt grill pakke ved Givskud zoo som så skal bestilles forud på Deres hjemmeside.

http://www.givskudzoo.dk

Der kan i os se priser osv på indgang, grillpakker osv…

Efter endt spisning kan man jo så bevæge sig videre i parken enten til fods eller i bil alt efter hvad man foretrækker.

Sluttidspunkt ja det vel egentlig op til en selv hvornår man vil tage hjem..

Tilmelding(ikke bindene) kan ske til maniacz@fiberpost.dk bare så jeg lige kan meddele parken hvor mange vi ca forventer at komme….

Vel mødt til en go dag med godt vejr og hyggeligt samværd.

Mvh aktivitets udvalg midtjylland/ ARKD

klubben er vært for en øl/sodavand eller evt en kop kaffe B)

Anonymous
    Inactive

Tak for et fortræffelig træf, selvom klubbens jyske sektion åbenbart ikke vil give tilskud hertil. :huh:

Et dejligt familietræf blandt alverdens vilde dyr, nogle mere nærgående end andre og med en rigtig hyggelig stemning blandt de fremmødte alfister ved grillen. 🙂

Michael Riis
    Participant

Jeps det var en ganske hyggelige eftermiddag.
    Med sønder/øst/vest og midtjyder 🙂

PS. Ole har du fået vasket bilen. :laugh:

Anonymous
    Inactive

ja en rigtig hyggelig dag… hold dog op bilen var beskidt efter en køretur derinde det var lidt “pløret” men hva det var hyggeligt.. 🙂 synes helt sikkert det er et arrangement der skal arbejdes videre med og evt tilføjes et par ting til… desværre blev vi jo nød til at køre lidt tidligt hjem da dorthe jo var så heldig at have vagt den dag ….. og til sidst, kan kun sige til dem der ikke var med i gik glip af en go tur hvor der var mulighed for at ungerne kunne brænde noget krudt af… B)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.