Farver på 159 TI

Home Forums Alfa Forum Type 939 – 159, Brera og Spider Farver på 159 TI

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

Har overvejet min næste bil, og har nok bestemt mig for en 159 SW TI.

Men. Fåes den med rødt læder, eller kan den kun bestilles med sort eller beige læder ???

Mads

Vernon Pedersen
    Participant

Hej Mener “kun” den kan levers med sor læder
    Vernon P.

Njaaa….. Vernon. Ved man kan få med beigefarvet læder også.

Har egentlig gået lidt med tanken om en perlemorshvid SW TI, med rød ko i stuen, og røde bremser. Tror det kunne være en fin lille vogn til mig 😉

Mads

Vernon Pedersen
    Participant

Mads er du sikker på det ikke er den udgave der hedder “Sportivo” “i DK.”
    Vernon P.

Anonymous
    Inactive

Lædersæderne i 159 TI er enten sort (kode 529) eller natur 505 (kode 529), ,men der er mulighed for rødt (kode 401) når det er ekstraudstyr i Sportivo ifølge min brochure.;)

Mads, interessant udmeldning. Jeg har set en Alfa 159 TI i pastellak 296 Bianco Ghiaccio med sort læder – utrolig flot. Men skal det så være en 3,2 V6 igen?

Ole Jørgensen skrev:

quote :

Lædersæderne i 159 TI er enten sort (kode 529) eller natur 505 (kode 529), ,men der er mulighed for rødt (kode 401) når det er ekstraudstyr i Sportivo ifølge min brochure.;)

Mads, interessant udmeldning. Jeg har set en Alfa 159 TI i pastellak 296 Bianco Ghiaccio med sort læder – utrolig flot. Men skal det så være en 3,2 V6 igen?

Jow. Det skal være med den rigtige maskine.
    Det er jo en Alfa Romeo og ikke en John Deere vi snakker om her 😉

Det bliver jo nok i Tyskland jeg skal handle igen, men hvis man kan få rød muh-ko i Danmark, kan man vel også i Tyskland.

Mads

Anonymous
    Inactive

Mads Skourup skrev:

quote :

men hvis man kan få rød muh-ko i Danmark, kan man vel også i Tyskland.

Men husk, at det kun gælder på Sportivo og Lusso versionerne.

Ole Jørgensen skrev:

quote :

Mads Skourup skrev:

quote :

men hvis man kan få rød muh-ko i Danmark, kan man vel også i Tyskland.

Men husk, at det kun gælder på Sportivo og Lusso versionerne.

Ja, det er lidt noget øv :dry:

Mads

Vernon Pedersen
    Participant

Ole Jørgensen skrev:

quote :

Jeg bøjer mig i støvet:blush: det står der også i min brochure:)
    Vernon P.

I Tyskalnd kan man ikke få andet end en TI, hvis det skal være med den rigtige motor, og den rigtige undervogn. Det begrænser selvfølgelig valgmulighederne for farven på ko’en.

Lidt ærgeligt, da jeg tror den hvide farve kunne være lækker sammen med en Poltrano Frau læderstue i rød. Dertil naturligvis de røde bremser.

Kan jo være der kommer en sådan model, inden jeg skal bestille ny vogn. Nu må vi se.

Mads

Lars R. Nissen
    Keymaster

Mads Skourup skrev:

quote :

Lidt ærgeligt, da jeg tror den hvide farve kunne være lækker sammen med en Poltrano Frau læderstue i rød. Dertil naturligvis de røde bremser.

Er det nu blevet moderne i Sønderjylland, at sæderne skal matche med bremekaliberne ? :huh:

Lars R. Nissen skrev:

quote :

Er det nu blevet moderne i Sønderjylland, at sæderne skal matche med bremekaliberne ? :huh:

Njaaaa. Ikke just, Lars. Tror bare det kunne være en ret lækker farvesammensætning, eller ??

Mads

Lars R. Nissen
    Keymaster

Mads Skourup skrev:

quote :

Tror bare det kunne være en ret lækker farvesammensætning, eller ??

Jeg syntes nu en hvid bil med koksgrå sæder og kalibre kunne se bedre ud … 😛

Men jo, en hvid 159 TI ser nu også nuttet ud med sine røde kalibre – også uden rød ko.

Anonymous
    Inactive

Mads Skourup skrev:

quote :

Tror bare det kunne være en ret lækker farvesammensætning, eller ??

Mads, jeg har tidligere haft en lignende meningsudveksling med Lars og han er åbenbart ikke blevet klogere.:lol: B)

Det røde læderindtræk gør sig godt i en hvid Alfa med røde bremsekalibre. Jeg kunne selv finde på samme kombination.;)

Troels Nielsen
    Participant

Man kan vel lave en special bestilling mod et passende vederlag?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.