Fast Fynsk SDT v. Karoline ???

Home Forums Sektion Fyn Debat og Spørgsmål Fast Fynsk SDT v. Karoline ???

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Hej Fynske med-medlemmer:

Som i måske har opdaget afholdes der Sparke Dæk Træf, v. Karoline Cafeteria,Middelfart, lørdag d. 25 oktober, fra kl. 14. Det er Aktivitetsudvalg Sønderjylland, der har valgt at flytte deres månedlige SDT herop, i samråd m. mig m. fl.

I sommers arrangerede vi et uformelt SDT v. karoline gennem “Coure sportivo” m. et pænt fremmøde, – og tankerne er siden gået på,om der kunne være basis for et månedligt Fynsk SDT, ligesom på Sjælland og i Sønderjylland. Jeg synes så ikke det skal være sidste lørdag i måneden, som i Åbenrå, – men evt. 2 lørdag i måneden. Måske skal det også kun være hver anden måned.

:huh: Hvad synes i ?

Jeg synes, at skal det være, skal det helst være arrangeret af klubben. Det ville jo være rart om vi var nogle stykker, der var med på idéen, så vi kan sikre at der dukker en repræsentant op fra klubben, hver gang. Måske skal det stilles som forslag på den snarlige generalforsamling…

Men kom gerne med kommentarer, idéer, forslag….

Venlig hilsen:
    Michael Ryhl, Nordfyn

Håber da i kan få jer et fast Fynsk SDT.

Spørgsmålet er bare hvilken dato det skal være. Det skal i naturligvis selv bestemme, men vi “konkurerer” om de samme medlemmer til fremmødet. Der er en del medlemmer fra Trekantsområdet som vælger at køre til Åbenrå, den sidste lørdag i måneden.

Det ville naturligvis være praktisk, at det var den sidste lørdag i måneden, ligesom i Åbenrå og på “Svensk Congo” 😛

Mads

Anonymous
    Inactive

Mads skrev:

quote :

Det ville naturligvis være praktisk, at det var den sidste lørdag i måneden, ligesom i Åbenrå og på “Svensk Congo”

Det ville det nok, men så ville vi jo “konkurrere” endnu mere om medlemmerne.
    Derfor synes jeg jo også det allerbedste ville være at vi skiftede mellem Åbenrå og Middelfart, – hver anden måned – ligesom man har fundet ud af, det sted du nævner der…:lol:

Så ville vi nok få det bedste fremmøde hver gang – begge steder. Men der er så vidt jeg forstår ikke rigtig gehør for den idé blandt det Nordpreusiske mindretal..:P (he he..tá den, Mads)

NÅ B) Lad os se hvad andre Fynboer siger. Jeg synes faktisk også der burde være SDT i Odense-området en gang imellem. Det tror jeg der ville være rimelig baggrund for, – selvom vi så ikke trækker mange Jyder til….

Mjoooo, Michael. Men vi vil nu gernen beholde et SDT i Åbenrå, for ikke at skulle køre alt for langt.
    Hvis vi skal til at bruge en 4-5 timer på et SDT en lørdag, er der nok en del der falder fra.

Mads

Anonymous
    Inactive
    quote :

Mjoooo, Michael. Men vi vil nu gernen beholde et SDT i Åbenrå, for ikke at skulle køre alt for langt.
    Hvis vi skal til at bruge en 4-5 timer på et SDT en lørdag, er der nok en del der falder fra.

😉 Det har du vist ret i Mads. Alt over 20-30 kilometers kørsel i Alfa Romeo, kan ta´lysten fra mange …:S

Ja, kan da godt forstå at i helst vil have det i Åbenrå fast hver måned. Men hvis vi holder i Middelfart SAMME lørdag hver måned, er DET jo det nærmeste for alle N for Kolding…

😉 Og vi vil jo ikke, at i kun står dig, Steffan og König dernede hver gang, vel….
    ( Ej – jeg skal nu nok komme forbi i ny og næ alligevel B) )

Lars Stavnsbjerg
    Participant

En repræsentant fra bestyrelsen på Fyn vil gerne bidrage med at vi 🙂 gerne vil have et “fast” SDT på Fyn og evt. kun hveranden måned så vi kan deles om medlemmerne i hele Region Syd. Når Sektion Fyn står som værter/ med værter medbringer vi gerne lidt til ganen.

Anonymous
    Inactive

jeg ville da synes det skulle være den anden lørdag i hver måned på fyn og sidste lørdag i åbenrå , så kan folk jo se begge steder uden at gå glip af noget 😀 .

mvh en nord preuser B)

Anonymous
    Inactive

Jeg synes det kunne være godt med et sdt ved karolinelund en gang imellem (der er jo så køøønt). Jeg er ny medlem af klubben og kunne egentlig godt tænke mig at møde andre der er lige så tossede med deres Alfa, uanset om den så er ny eller gammel.

Med Venlig Hilsen

Laus:cheer:

Syntes det virker som en god ide. Der er jo ikke så langt fra trekants området 🙂

Anonymous
    Inactive

Lige et par måneder bag ud, men holder da også på et månedlig træf, fremfor hveranden, det kommer der kun færre mennesker af ved:D
    Vi har før haft træf ved odense, der er parkering bare et problem.
    Karoline er et fint sted, der er sikkert også finere steder:D

Anonymous
    Inactive

Vi er nu nået så langt i overvejelserne, at vi fra Fyn regner med at vende tilbage med 3 – 4 årlige SDT v. Karoline.
    Det er et godt og hyggeligt sted, ligesom det er en god anledning til, lidt oftere at mødes med de Jyske medlemmer.

Et fast månedligt SDT der, synes vi bliver lidt for meget, – så vil vi hellere lægge f. eks. et forårs, sommer, efterårs træf der, – og så nogle andre rundt om, bl.a. i de Fynske kystbyer og måske finder vi også et godt sted omkr. Odense. Men sådan så vi kommer lidt rundt om på hele øen, og forhåbentlig finder nogle gode steder og lejligheder til at mødes til disse lidt mere uformelle udendørs arrangementer, rundt på hele Fyn.

Ang. Karoline-træffene vil jeg så prøve, og håbe på, at vi måske kan få rusket lidt mere op i nogle af de andre Italienske mærkeklubber, – så vi der kan fortsætte med at nyde lidt flere af støvlelandets dejlige mangfoldigheder.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.