Foreløbigt program for 100år jubilæum i Milano ’10

Home Forums Klubforum Internationale arrangementer Foreløbigt program for 100år jubilæum i Milano ’10

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 65 total)
  • Author
    Vernon Pedersen
    Participant

Bo – har du tilmeldt dig gennem Hans Jørgen skal du ikke tilmelde dig hos mig også 😉
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Anonymous
    Inactive

Hva Vernon hvornår kan vi forvente at høre noget fra tyskerne, for vil da mene der skal bestilles i go tid inden det løber af stabelen dernede… ellers vil jeg da mene der kunne være en idé i at selv planlægge turen derned sammen med nordmændene og svenskerne??? at finde hoteller til fornuftige penge er dælme nemt, har selv fundet hoteller i milano til omkring 400kr pr overnatning og det vel og mærket imellem 3 og 8km fra centrum. men vil jo gerne følges med alle andre derned og deltage i den hygge der nu engang vil være med de andre alfisti.

kim

Vernon Pedersen
    Participant

Kim
    Dem der har foreløbigt tilmeldt sig har fået info pr. mail om hotel osv. – hotellet er ligger i Arese.
    Jeg mener også du er på mail listen.

Vi har rykket tyskerne – forv. svar snarligt svar!

Det er ikke svært at finde hotel – 400kr pr. overnatning lyder meget billigt – er det med fornuftig P-mulighed osv.?
    kan du ikke sende en mail med de oplysninger om det hotel.
    mv
    oo=v=oo
    Vernon P.

Anonymous
    Inactive

Hvad med tilmelding og betaling til selve arrangementet dernede så tingene kan komme til oz før afgang hvem styrer det og hvor skal vi betale??? der står jo ik rigtig noget i det der blev linket til ??? har iøvrigt sendt dig en mail Vernon…

Bo Jørgensen
    Participant

Jeg mener, dét hotel der er fundt i Arese, er et perfekt sted for os danske alfister – og, at der derfor ingen grund er til at søge efter andre hoteller også… Heller ikke selvom, et evt. andet hotel skulle være en smule billigere…

Hotellet i Arese har en privat parkeringskælder…. et absolut must for mit vedkommende,- når man er i en by som Milano…

Mvh

Anonymous
    Inactive

Bare for at være på tværs men hvad hedder det hotel for jeg har nemlig endnu ik modtaget selve den information omkring hotellet kun om hvem der har tilmeldt sig indtil videre.

Peter Roboz
    Participant

Hej Kim

Jeg kan se at mail om hotel er sendt til Dan, så må du høre ham.

Jeg er enig med Bo, at det fundne hotel har det vi behøver inkl. parkeringskælder og så vidt jeg har forstået er der plads til os alle, hvilket jo også er et stort plus 🙂

Anonymous
    Inactive

jamen det vil jeg da prøve hvis jeg kan få fat i ham, men hvorfor dælen ligger i ikke bare de oplysninger herind til skue for alle istedet for at sende mail ud??? bare lige et spørgsmål fra mig…

Anonymous
    Inactive

Hej Peter og Vernon.

Vernon jeg har tjekket min mail, jeg har desværre ikke modtaget noget.
    Og Peter, du er ligeglad med pris. OK, det er jeg også, men der jo nogle som har brug for at spare og kan man det ved at se sig om, så gør det jo intet, vel?
    Dan

Anonymous
    Inactive

Har lige lavet et lille regnstyk på at sådan kan omkostning blive.

1400 km divideret med 11,5 = ca 122 liter

122 liter x 11 kr. pr liter = 1342 kr. rundet op til 1350 kr. det bare benzin derned.

Hotel a ca. 400 kr. pr. overnatning incl. morgenmad.

400 kr. x 4 overnatninger = 1600 kr.

billet til 100 års træf 110 euro x 7,6kr = 836kr

dvs. i alt for 2 personer turen derned, 1350 kr. + 1600 kr. + 836 kr. = 3786 kr. rundet op bliver det 3800 kr., det turen derned, så skal man regne med ca. 2000 kr. for turen hjem.

Det er ialt 58oo kr. tur-retur for 2 personer, i transport, hotel, træf og morgenmad.

Skulle hotel komme til at koste 100 kr. mere pr. overnatning, så vil slut-pris blot stige med 400 kr.

Dan

Bo Jørgensen
    Participant

Hvorfor lader I nu ikke bare udvalget/bestyrelsen arbejde med jubilæumsturen i fred og ro ??

I skulle være glade for, at nogen tager initiativer, – og bruger deres fritid på at planlægge og arbejde for os, – i stedet skaber man uro og ikke mindst frustrationer hos dem, der sidder og holder i snorene, – ved at stille spørgsmålstegn ved deres beslutninger…

Nu har det arbejdende udvalg jo fundet et ganske udmærket, – og næsten nyt – hotel kun ca. 10 km fra Milanos centrum, – nemlig i Arese, (Alfa´s hjemmebane, kan man vist også kalde det). Hvorfor så ikke bare acceptere dette faktum – i stedet for her fra bagkant at bringe alle mulige nye inputs på banen om, hvor man også kunne have reserveret.

Det er da ikke særligt konstruktivt eller inspirerende for dem der sidder med opgaven, skulle jeg mene..

Jeg håber, man forstår, at dette er skrevet i en positiv ånd… B)

Med venlig hilsen
    Bo

Anonymous
    Inactive

fordi når man intet hører så virker det som der ikke sker noget og så bliver man frusteret, og der vel ingen der har interesse i at det skal blive noget sidste øjebliks noget… jeg har intet info modtaget ud over hvem der har forhånds tilmeldt og det samme har min far modtaget og intet andet, derfor bliver der ligesom gjort noget selv for at bare ha en lille smule at gå ud fra…. jeg kunne da godt tænkte mig at vide hvilket hotel der er tale om og foreslog derfor at den mail der blev sendt ud bliver lagt herud til offentlig skue, det vel ikke en hemmelighed at vi skal til italien. og jeg vil gerne ha lidt priser at gå ud fra også… for mig er en p-kælder fuldstændig irrelevant… men priserne er for mig relevant…så lidt info tak…

Dette skal selvfølgelig ses skrevet i en positiv ånd af hvordan jeg ser på tingene 🙂 no offence.

Vernon Pedersen
    Participant

Kim du har fået den info vi har lige nu!
    – det eneste der lige nu mangler er hvornår og hvor i igennem Tyskland – der er 5mdr til vi skal der ned – vi satser på at nå de fleste detaljer er i ARN 1/2010.
    – du kender de datoer det hele foregår i Milano.
    – Og nej jeg vil ikke svare og spørge enkelte deltagere her på forum om specifikke spørgsmål.
    – Programmet er lagt ud i denne tråd 😉
    – Hvis der er yderligere spørgsmål eller man vil tilmelde sig er det ganske uforpligtende, bare skriv en mail til mig, alle får svar!

Kim – jeg har sendt en mail til dig, om priser på hotel!
    – en anden ting – det er bestemt ikke irrelevant for mig hvor jeg stille min bil om natten, jeg betaler gerne for en nogenlunde sikker overnatning til min bil 🙂

mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Anonymous
    Inactive

Endelig lidt liv her på Alfa siderne…tak for det!

Jeg er fuldkommen ligeglad med, hvornår informationerne kommer ud…..jeg har booket min ferie….jeg skal derned, selv om jeg så skulle bliver den eneste fra Danmark/Sverige…uanset hvor jeg skal bo….hvad benzinen koster…eller om der er en P-kælder…jeg glæder mig…og tæller ned allerede nu…. :cheer:

Anonymous
    Inactive

nej Vernon jeg har IKKE fået en mail med hotel navn eller priser….. desværre der må jeg skuffe dig, men har til gengæld fået den mail med hvem og hvor mange der har tilmeldt sig hele 3 gange….. selvfølgelig er det ik lige meget hvor man stiller sin bil, men derfor skal der altså også lige tænkes på dem der ikke bare lige flår 5000kr ud af budgettet til sådan en tur…. også derfor jeg skriver at det er relevant for mig at ha en pris…. og jeg VED at der er flere der deler samme synspunkt… men til det første har endnu ik modtaget den mail med selve info om hotel, pris etc…. men ser da bestemt frem til at modtage den.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 65 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.