Foreløbigt program for 100år jubilæum i Milano ’10

Home Forums Klubforum Internationale arrangementer Foreløbigt program for 100år jubilæum i Milano ’10

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 65 total)
  • Author
    Vernon Pedersen
    Participant

Kim – jeg har sendt to mail til dig i dag på denne e-mail adresse: maniacz@fiberpost.dk
    Den ene sendte jeg kl: 11:17 med kopi af de to mail “Jubilæumstur” og “lidt info” jeg har sendt til gruppen af tilmeldte 😉
    på “Jubilæumstur” mailen er der lidt praktiske oplysninger samt programmet for selve arrangementet.
    på “Lidt info” mailen er der prisoplysninger og link til hotellet i Arese samt en deltager liste.
    Senere sendte jeg en mail til dig med den opdateret deltager liste det var kl. 11:56.

Så hvis du checkker BEGGE de vedhæfte mails på den første mail jeg sendte så tror jeg du bliver informeret om hvad der skal foregå i Italien.

Medmindre flertallet er utilfredse med hotellet i fødebyen for Alfa Romeo, bliver det ikke ændret 😉

mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Ulrik Jensen
    Participant

Det er jo skide svært at gøre alle tilfredse, på den ene side står der en flok der ikke syntes det er fedt at hive 5 klik ud til en tur sydpå, på den anden side står en flok der er ligeglad med om det koster det dobbelte, bare der er spabad, dyr rødvin, parkerings kælder og det rigtige kunst på væggen.

Vi prøver at ramme en pris hvor de fleste kan være med, men hvis vi laver en tur hvor vi skal bo på billige Hostels med bad på gangen og bilerne skal stå på gaden får vi også en helvedes ballade.

Bo Jørgensen
    Participant

Hej Vernon,

jeg synes hotellet i Arese er et godt valg – og håber bestemt ikke, I laver om på det..

Ellers har jeg det nok som René, – jeg glæder mig også og tæller ned… Der er kun 154 dage til afgang… :woohoo: :woohoo:

Godnat fra Sønderjylland

Anonymous
    Inactive

Den ene email du sendte Vernon fylder 3571,7kb og er fyldt med en masse “volapyk” så formoder det er den du mener, prøv at sende en email igen med KUN selve info om hotel, pris etc og intet andet vedhæftet… Og ja selvfølgelig skal der findes et hotel som alle er glade, det skal der da ik være nogen tvivl om, men jeg vil gerne vide pris osv, inden jeg personligt beslutter mig hvor jeg vil bo henne, og sådan er det bare…. håber og ser frem til på et tidspunkt at modtage den info, hvis ikke er det jo så bare ærgeligt.

Lars R. Nissen
    Keymaster

Alfaforums regler siger:

quote :

Vil du et andet medlem noget, så send vedkommende en mail, lad være med at bruge forum til personlige samtaler.

Så jeres meningsudvekslinger om hvem der har fået hvilken mail, bedes I holde i privat regi. Det er sådan set ikke noget, der vedrører denne tråd …

Vernon Pedersen
    Participant

Helt enig 🙂

Tak! Bo vi prøver som Ulrik siger at stille så mange som muligt tilfredse

Min nedtælling er også igang 😉

mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Vernon Pedersen
    Participant

HUSK at “forhåndstilmelde” jer så vi kan få et nogenlunde billede af hvor mange vi skal afsted og dermed booke/reservere hotel.

Send mail til mig formand.sj@alfaklub.dk.

mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Anonymous
    Inactive

Hej Lars.

“personlige samtaler” Det Kim og jeg skriver om er ikke KUN personlig til Vernon, men ønske om at FÅ omkostninger frem og JA, Vernon´s mail har vi ikke modtaget, men det er da ikke kritik af Vernon´s arbejd for turen.
    Men som Kim skriver, så er der faktisk nogle som VIL mega gerne med, men hvor pris betyder noget.
    Skulle de ikke have råd, så vil det jo være rigtig træls at have fået ferie.
    Husk der er nogle som ikke bare kan tage fri.
    jeg og min søn ønsker da at vi alle kan følges, men så er vi også nød til at have nogle fakta.
    Dan

Lars R. Nissen
    Keymaster

Min henstilling var ikke en opfordring til at starte endnu en diskussion, der heller ikke har noget med denne tråd at gøre …

I dette konkrete tilfælde var det måske mere hensigtsmæssigt, at henvende sig direkte til Vernon, det være sig telefonisk eller via e-mail, for at gøre opmærksom på de ikke modtagede informationer – vi andre er (groft sagt) ligeglade og er mere interesserede i de egentlige planer, uden at skulle læse om div. mailproblemer.

Yderligere indlæg i det spor, vil blive slettet!

Vernon Pedersen
    Participant

Dan/alle

Vi gør et stykke arbejde for at finde et hotel i et fornuftigt prisleje med plads til bilerne i et nogenlunde sikkert område (ikke noget der minder om tæt byområde) hvor de fleste kan/vil være med – der bliver lagt op til vi arrangere hotel og sørger for betaling af adgang til det offecielle arrangement.
    – hvis der skulle være deltagere der, af den ene eller anden grund, ikke ønsker at benytte det hotel vi har fundet, kommer der ikke et ondt ord herfra – så mødes vi dernede til festen – vi vil stadig sørge for betaling til Alfa Romeo 😉
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

NB: inden kommende weekend (23-24. januar) åbner jeg et nyt emne herinde med de praktiske oplysninger og dead-line for tilmelding, betalig osv.

Anonymous
    Inactive

Vernon/alle.
    Tak for det, kan oplyse at Kim og jeg har fundet 4 stjernet hotel med privat p-plads til ca. 550 kr. pr overnatning i dobbeltværelse med både kingseng eller 2 enkelt. Er ved at undersøge om vi kan få lidt rabat ved 3 overnatninger (ank. fredag og afg. mandag).
    Vedr. den tråd, så vil jeg glæde mig til den og igen tak for dit arbejde.

Klaus Hahn
    Participant

Hej Dan,
    Kan du oplyse hvilket hotel og hvor ?

Anonymous
    Inactive

Har lavet en tråd idag, med hotel og priser.
    Håber du / I kan bruge det.

Mvh.
    Dan

Anonymous
    Inactive

Dan Simonsen skrev:

quote :

Mvh.
    Dan

Hej Dan

Kan man booke to nætter på “jeres” hotet i Milano (fredag & lørdag nat)….køre til Garda søen efter søndags arrangementet.

René Wilhelm skrev:

quote :

Dan Simonsen skrev:

quote :

Mvh.
    Dan

Hej Dan

Kan man booke to nætter på “jeres” hotet i Milano (fredag & lørdag nat)….køre til Garda søen efter søndags arrangementet.

Det har jeg også overvejet en del. Har du fundet en god campingplads ved søen?

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 65 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.