Foreløbigt program for 100år jubilæum i Milano ’10

Home Forums Klubforum Internationale arrangementer Foreløbigt program for 100år jubilæum i Milano ’10

Viewing 5 posts - 61 through 65 (of 65 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Hejsa Rene det kan du da godt men prisen bliver den samme da der er booket for 3 overnatninger…

Anonymous
    Inactive

Jeg har booket Hotel i 14 dage med hele familien (børnebørn, datter, svigersøn….og konen), de ankommer med tog og fly, de efterfølgende dage….og jeg betaler.. :dry: !

Hotellet er i byen Limone sul Garda….og skal bruges som udgangspunkt for ture i bjergene, Operaen i Verona, Gardaland, osv… 🙂

Vi holder normalt altid nogle dage ved Lago de Garda eller Lago Magiore…efter sommerens tur rundt i Italien.

Anonymous
    Inactive

Jens K. Jeppesen skrev:

quote :

Hejsa Rene det kan du da godt men prisen bliver den samme da der er booket for 3 overnatninger…

OK…jeg finder et alternativ…vi ses i Milano.. 🙂

Anonymous
    Inactive

Hej Rene
    Tak, men desværre, men som Jens skriver, så har vi fået prisen via 3 overnatninger m. p-plads, men når I ny er så mange, så gid du du nogle af børnene i ekstra dag i en flot og dejlig by 😉 .
    Dan

Hej
    Vi har fået bestilt overnatninger i Milano og Modena.
    Har I nogle forslag til hoteller ved søerne, som vi kan smutte forbi inden vi kører tilbage til DK?

Viewing 5 posts - 61 through 65 (of 65 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.