Home › Forums › Klubforum › Alfa Romeo Klub Danmark, Debat og Spørgsmål › Fremtidens træf
- This topic has 17 replies, 12 voices, and was last updated 15 years, 2 months ago by
Johnny Levy.
-
AuthorPosts
-
21. September 2009 at 16:15 #10103
Anonymous
InactiveJeg vil gerne sige til sidste bemærkning, at der ikke kommer noget i klubbladet om afholdte arrangementer, medmindre der er nogle, der afleverer noget.
Det bliver sværere og sværere at få folk til at skrive et lille indlæg. Nogle billeder kan man måske få taget, og så bliver de lagt på ét eller andet forum.
Jeg plejer at sige, at man bør skrive historien senest 14 dage efter, at arrangementet er afholdt.
P.t. har jeg dog ikke modtaget historier fra
– CHGP, 1. august
– Oldtimer GP, 8. august
– Familietræf i Givskud, 15. august
– Classico Træf, 22. august
– Spettacolo Sportivo AR Zandvoort, 29. august
– Bella Italia, 12. septemberOg det er for dårligt. Der burde ligge noget hos mig allerede nu, så jeg kan lave et læseværdigt klubblad. I nogle tilfælde er det måske arrangøren, der skal “skubbe” til et medlem for at få ham til at skrive en historie, men i andre tilfælde (f.eks. når nogle finder på at besøge det store hollandske arrangement), så må de selv ud af busken, for jeg ved jo ikke hvem det er.
mvh
PeterD
Redaktør21. September 2009 at 18:37 #10104Vernon Pedersen
ParticipantJa det er lidt selv disiplin der skal til – vi skal være bedre til at aflever materiale (både billede og tekst) til Alfa Romeo NYT i god tid.
Jimmy: Jeg kan ikke rigtigt se havd facebook har med sagen at gøre :unsure:
Tak for inputne (jeg havde håbet på flere) – de er læst igennem, og de vil bilve taget med i betragtning ved fremtidige arrangementer.
Debatten er ikke slut – det bør køre kontunuerligt både her og når vi mødes – for hele tiden at kunne tilpasse klubben til virkligheden (medlemmernes ønsker).
Vi se derude 🙂
mvh
oo=v=oo
Vernon P.6. December 2009 at 13:04 #10466Johnny Levy
ParticipantDer er vel også noget der hedder økonomi?
Hvis vi ser på medlemstallet, så vil jeg skyde på at indtægten er lige så forskellig som vi er personer, derfor er det vel også svært og tilgodese alle.
Jeg mener, at de personer hvor der er overskud i deres budget, nok skal deltage eller selv finde på og lave nogle ture.
Da jeg selv kører både alm. Og klassisk alfa har jeg desværre også for lidt tid til og deltage i alle de sjove ting der foregår men, jeg har da bidt mærke i at der mangler samling på tropperne, og det er da lidt ærgerligt, da vi bare her på Sjælland er ca. 1000 medlemmer.
Måske skal der være færre tilbud, så er vi jo nød til og mødes ligesom til Julebanko der er jo netop stort fremmøde men, hvis der blev holdt et Banko for flere forskellige afd. Så faldt interessen måske også her.
Som jeg også fornemmer her i dette forum og andre steder, så er det jo klart at der er nogle der bliver skilt fra, hvis der laves køreture med overnatning på Sørup-herregård(dette er kun et eks.) hvor en overnatning koster spidsen af en jetjager, så er det jo ikke for alle, eller også er det kun den ene tur man deltager i det år.
Jeg mener vi kan nå langt med en fælles koordinator som så kan gå ind og komme med sit besyv til hvordan det bliver mere attraktivt for flere medlemmer og deltage, en der tager kontakt til medlemmer både til spd.træf og ligesom prøver og sammenfatte de problemstillinger der nu engang måtte være de forskellige udvalg imellem.
På Alfa kik
MVH
Johnny Levy -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.