Home › Forums › Sektion Jylland › Debat og Spørgsmål › Generalforsamling ??
- This topic has 8 replies, 3 voices, and was last updated 14 years, 5 months ago by
Anonymous.
-
AuthorPosts
-
12. September 2010 at 19:15 #4947
Anonymous
InactiveSidder og kikker efter dato generalforsamling 🙁 .
Øerne kan jeg finde, men ikke hvor egne, hvorfor???
Mvh.
Dan12. September 2010 at 21:33 #11646Anonymous
InactiveHej Dan!
Det er 08 NOV det sædvanlige sted.
Mvh.
Klaus12. September 2010 at 21:43 #11647Anonymous
InactiveTak. Klaus.
Nu ved jeg som “gamle” medlem, hvor det er, men hvad med alle andre og vi skal jo også have tidspunkt.
Søger du for at det kommer ud på hjemmesiden eller???
Ved godt at det kommer i bladet, men måden hvorpå mange ser og fornemmer liv i en klub er også anno 2010 via Internettet.På forhånd tak.
Dan13. September 2010 at 15:27 #11651Anonymous
InactiveHej Dan!
Ok Pårup Kro kl. 1900. Det bliver lagt ind på kalenderen i aften.
Mvh,
Klaus13. September 2010 at 16:28 #11652Anonymous
InactiveHej Klaus.
Tak skal du have, jeg kommer til generalforsamlingen.
Dan
13. September 2010 at 20:26 #11653Per H. Nørgaard
Participant– Lige at det bliver iaften vil jeg være forsigtig med at love, det er nemlig sådan at kalender konverteringen fra alm. format til bladet over til det særlige format der bruges i vores kalender, samt de funktioner der ligger heri, er en ikke helt ubetydelig opgave for vores gode webmoster, Lars (som så også skal have tid, ind imellem alle de øvrige opgaver).
Der er ikke nogen koordinering imellem sektionerne mht. hvornår der indkaldes til generalforsamling, det eneste der er vigtigt er at der indkaldes rettidigt i forhold til de enkelte sektioners vedtægter.
– Og hvornår det er, kan ses i vedtægterne her på websiden 🙂Venlige alfahilsner
Per14. September 2010 at 6:23 #11654Anonymous
InactiveHej Per.
Ved godt, at vores hjemmeside er mega-tung, jeg har selv mange problemmer med at linke frem og tilbage i debatforum :angry: .
Kunne da også godt tænke mig at høre om/fra andre der har eller har haft de samme problemmer 🙂 .
Jeg har de sidste nye browser og programmer, så der burde ikke være noget problem i at skrive, linke 🙁 , 🙂 eller linke frem og tilbage.Og ja Per, du har ret i, at der blot skal indkaldes rettidigt i forhold til de enkelte sektioners vedtægter, men jeg sad og planlagde min fritid og med Internettet er det jo “nemt” 😉 at få info hurtig ud, ikke?? 🙂
Hilsen
Dan19. September 2010 at 14:26 #11667Per H. Nørgaard
ParticipantHej Dan
Nu kunne det vist se ud som om det var mig og ikke websiden der var gumpetung – men jag har bare haft (og har stadig) rigtig travlt med andre ting 🙂
Jeg har faktisk ikke oplevet problemer med linkning m.v. på websiden med min firefox på en ubuntu, jeg har en idé om at du nok kører med noget andet Microsoft baseret…. men det behøver ikke være der problemet ligger selvfølgelig 😉 Måske har webmaster et bud.
Bemærk iøvrigt at kalenderen er opdateret for J, også med en løvfaldstur i starten af Oktober.
Venlige alfahilsner
Per22. September 2010 at 7:13 #11680Anonymous
InactiveHej Per.
Nu var mine ord ikke rettet mod nogle 🙂 , blot syntes jeg, at vi her i det jyske skal bruge Internettet meget mere.
Synliggøre bestyrelse, udvalg og de medlemmer som forslår og udføre nogle dejlige ture/event.
MEN har du travlt med andet (og hvad, det er vedkommer ikke os 😉 ), så må det tage den tid eller måske lægge det ud til en anden, HVIS det kan lade sig gøre.
Derfor er det også et opråb til os medlemmer at vi også selv måske skal være mere på banen :blush: .
Så Per, tak for dit arbejd.
Dan
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.