Indbydelse til Classico Register Års-Træf 2011

Home Forums Klubforum Classico Register Indbydelse til Classico Register Års-Træf 2011

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Herligt, så lykkedes det igen at få et Classico-årstræf på benene.

Se indbydelsen i KALENDEREN.

Bemærk venligst sidste tilmelding. Der er forhåndsbooket 23 værelser.

Anonymous
    Inactive

Alle 23 værelser er nu reserveret på Havnsø Hotel, men kontakt undertegnede, der kan være afbud på hotellet senere. Der er stadig plads til løsdagsfrokost på Kragerup Gods og aftensmad på Havnsø Hotel. Hilsen Hans Jørgen Jensen rosvig-jensen@mail.dk

Anonymous
    Inactive

Hej igen. Vi har fundet et alternativt sted for overnatning med 6-8 pladser. 4,2 km. fra Havnsø Hotel
    Venligst besked hurtigt, da vi ikke kan reserverer så længe. kontakt mig på rosvig-jensen@mail.dk for yderligere information.

Anonymous
    Inactive

🙂 Hej igen. Vi er heldige. Det lykkedes at få flere værelser på Havnsø Hotel, så d.d. er der stadig 2 værelser ledige. Hilsen Hans Jørgen

Anonymous
    Inactive

D.D. nu et værelse ledigt på Havnsø Hotel og vi har også mulighed for et par store værelser på et BB, tæt på hotellet

Hvor slutter træffet søndag ?
    Jeg kan ikke lige bestemme mig for, om jeg skal tage færgen fra Sjællands Odde tilbage til fastlandet, eller køre over Fyn.

/jan

Anonymous
    Inactive

Hej. Træffet slutter ca. 14.00 – 15.00, lidt efter hvor meget hyggesnak, der er efter vores frokost.

quote Hans Jørgen Jensen” post=5484:

Hej. Træffet slutter ca. 14.00 – 15.00, lidt efter hvor meget hyggesnak, der er efter vores frokost.

jep, men hvor sådan ca. ?

Anonymous
    Inactive

Søndagsturen er endnu ikke helt tilrettelagt med afslutningssted. Forventes at ske omkring 1. august

Anonymous
    Inactive

Hej igen. Afslutningsstedet bliver: Nekselø Bugten eller Sejerø Bugten.

Hej

Nogen jyder der regner med at tage færgen til Sjællands Odde, og hvilken afgang tager i så ?

/jan

Klaus Hahn
    Participant

Et par stemningsbilleder fra starten på årets træf ved Kragerup Gods.

Trekløver i næsten italienske farver. I midten en fin GTC. Vi er på Kragerups gårdplads.

Hist på vejen slår en bugt, Alfa-slangen i flot natur ved starten fra Kragerup Gods.

Morten Svendsen
    Participant

Flotte billeder…

Til Jørn, Charlotte og hvem der ellers har været involveret: Tak for et godt arrangement.
    Til alle deltagere: Tak for godt selskab.

Anonymous
    Inactive

Også tak for sidst fra Lisbeth og jeg, og dejligt at opleve, det gode humør, trods de mange byger.

Billedet viset et sjældent møde med 4 Giulia’er ( der var 5 ved starten af træffet.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.