- This topic has 17 replies, 7 voices, and was last updated 13 years, 4 months ago by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Klubforum › Classico Register › Indbydelse til Classico Register Års-Træf 2011
Herligt, så lykkedes det igen at få et Classico-årstræf på benene.
Se indbydelsen i KALENDEREN.
Bemærk venligst sidste tilmelding. Der er forhåndsbooket 23 værelser.
Alle 23 værelser er nu reserveret på Havnsø Hotel, men kontakt undertegnede, der kan være afbud på hotellet senere. Der er stadig plads til løsdagsfrokost på Kragerup Gods og aftensmad på Havnsø Hotel. Hilsen Hans Jørgen Jensen rosvig-jensen@mail.dk
Hej igen. Vi har fundet et alternativt sted for overnatning med 6-8 pladser. 4,2 km. fra Havnsø Hotel
Venligst besked hurtigt, da vi ikke kan reserverer så længe. kontakt mig på rosvig-jensen@mail.dk for yderligere information.
🙂 Hej igen. Vi er heldige. Det lykkedes at få flere værelser på Havnsø Hotel, så d.d. er der stadig 2 værelser ledige. Hilsen Hans Jørgen
D.D. nu et værelse ledigt på Havnsø Hotel og vi har også mulighed for et par store værelser på et BB, tæt på hotellet
Hvor slutter træffet søndag ?
Jeg kan ikke lige bestemme mig for, om jeg skal tage færgen fra Sjællands Odde tilbage til fastlandet, eller køre over Fyn.
/jan
Hej. Træffet slutter ca. 14.00 – 15.00, lidt efter hvor meget hyggesnak, der er efter vores frokost.
jep, men hvor sådan ca. ?
Søndagsturen er endnu ikke helt tilrettelagt med afslutningssted. Forventes at ske omkring 1. august
Hej igen. Afslutningsstedet bliver: Nekselø Bugten eller Sejerø Bugten.
Hej
Nogen jyder der regner med at tage færgen til Sjællands Odde, og hvilken afgang tager i så ?
/jan
Flotte billeder…
Til Jørn, Charlotte og hvem der ellers har været involveret: Tak for et godt arrangement.
Til alle deltagere: Tak for godt selskab.