- This topic has 7 replies, 5 voices, and was last updated 14 years, 3 months ago by .
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Alfa Forum › Type 932 – 156 › Indsugningsslange 2.5 V6
Er det et autoiseret værksted du har forhørt dig på?
Har de undersøgt om der findes en slage på lager på et andet aut. værksted?
Og endelig må det være muligt at reparere med noget gummi masse!
Det er godtnok hurtigt den er gået ud 🙁
mvh
OO=V=OO
Vernon P.
Det er et autoiseret værksted jeg har spurgt!
Jeg ved ikke om de har spurgt andre autoisrede værksteder.
Jeg tror det bliver noget fusk med gumimassen, men eller tror jeg at jeg prøver at trække et stykke gummi slange over hvor den er revnet os så lukke med tape eller et spændbånd
Jeg tror ikke du skal være “bange” for at bruge lidt silicone lim – efter afrensning af skaden – evt. lagt i et lille stykke gaze!
Kan du ikke mærke den køre dårligt – det “burde” den pga. den vil trække falsk luft ind ….. hvis der er hul.
Spænde bånd vil være “over kill” – der er vaccum i slangen så der er kommer ikke luft ud!
mvh
OO=V=OO
Vernon P.
Det var godt nok tidligt at der er knaphed på V6 reservedele, måske man skulle begynde at hamstre. Men det er da heldigt for mig, at jeg fik skiftet den gummidims for 1½ år siden. Det tog godt nok et par dage for værkstedet, at skaffe den frem og prisen var pebret. Men hellere det end, ingen indsugningslange.
Ole
Jeg syndes godt nok det lyder mærkelig den er udgået, har du prøvet et anden sted.
Det er vel den samme slange der sidder på alle 147/156 og GT med V6 motor.
Det er rigtigt at den er udgået af produktion. Det er ikke samme slange der sidder på 3.2 V6 motoren.