international træf i Kbh

Home Forums Sektion Sjælland Arrangementer international træf i Kbh

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

vi havde glædet os meget til at skulle til træf i Kbh. samtidigt med historisk ræs, men er ikke længere sikker på vi melder os til, (har dog udfyldt tilmeldingsskemaet, men ikke sendt det)det er der flere grunde til som jeg godt vil ridse op.

jeg tvivler på sammenholdet, når vi ikke alle bor samme sted, (1 hotel + 7 campingpladser = 8 lejre).
    mit forslag ville være at man meldte sig til hos den sjællandske arr. hvor man bestilte hotel eller camping, således at alle der vil campere (telt-campingvogn-hytte) kunne bo på samme campingplads.= 2 lejre

det er ikke “sikkert” der er plads til alle til festen lørdag????

tilmelder man sin bil til udstilling, er det ikke “sikkert” man får en plads, det er heller ikke “sikkert” der er plads i p-huset.( hvor skal man så pakere sin kæreste Spider).det kan undre mig der ikke i anledningen af 100 års jubilæet kan findes plads til alle alfa’r på et sted (også ikke medlemmer) det ville skabe grobund for nye/flere medlemmer.

prisen er også usikker, hvis man betaler for festen, er man ikke sikker på der er plads. melder man sin bil til udstilling m.m. og får fradrag, er man ikke sikker på at bliver udtaget.Så hvad er prisen for at deltage i træffet?

jeg kunne godt tænke mig at høre, hvem af jer der melder sig til træffet og hvor i skal bo, vi bor gerne på hotel men vil også gerne bo i hytte hvis det er der det “sner”

Tænker nogle af de samme ting. Jeg syntes også der bliver ret dyrt, men det kan jo være det bare mig der er fattig 🙂

Vernon Pedersen
    Participant

Nu har vi prøvet at lave det så der er lidt for en hver smag!
    I kan bo inde i Kbh. centrum med de mange muligheder det giver – der er nogen der har hang til camping, det er også O.K. her har vi så fundet et mindre udvalg – vi kan naturligvis ikke anbefale et spc. sted – ingen af os har camperet og slet ikke i Københavns området.

Mht. prisen – jeg sider her med en tilmelding fra Jylland – han skal betale kr. 800.- (1200 hvis ikke de fik udstillings tilskud) for en hel weekend i parken og en fest middag for to – han sørger selv for overnatning (det tager vi 350.- pr nat)- det kan ikke gøres billigere.

Det er rigtigt hvis fx. alle spidere i ARKD mødte op – kunne der komme en udvælgelse.

Vi skal have plads til alle i samme lokale – hvis der kommer mange gange flere tilmeldinger end til et normalt træf – kan vi have et problem – og problemer er til for at løse!

Der er ingen Alfa Romeo der bliver “smidt” et usikkert sted til overnatning henvist af os!

Jeg kan godt love der har aldrig været et træf i ARKD med så mange muligheder for alle deltager – race, shopping, tivoli, sight-seeing og meget andet 🙂 – udover naturligvis selve festen

Lad være med at “male fanden på vægen”. – det bliver et godt ræf 😉

Vel mødt!

Mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Anonymous
    Inactive

Vernon, det var bestemt ikke min menig at “male fanden på vægen” som du skriver, den bemærkning kunne jeg godt undvære.

jeg mener heller ikke det er for dyrt.

jeg havde bare nogle tanker omkring træffet som jeg gerne ville have belyst, og det har jeg fået. 🙂

ps: vil stadig gerne høre fra jer, hvor i vælger overnatning.

Så har jeg fået tilmeldt mig, med overnatning på hotellet.
    Håber emailen er nået frem, jeg fik besked om at “Lveringen er forsinket”. Vernon, hvis du ikke har modtaget min tilmelding, så skriv lige.

Anonymous
    Inactive

lydder hyggeligt, jan.
    da vi så du havde tilmedt dig til hotel, har vi også.

Vernon Pedersen
    Participant

Jan – din tilmelding er modtaget – du skulle meget gerne have modtaget et svar 🙂

Flemming/andre
    Grunden til der er lidt “løse” ender i invitation, er vi skal koordinere med et meget stort arrangement (CHGP)

Vi lader ikke hverken medlemmer (eller deres Alfa) i stikken – med usiker parkering!
    Mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Noget nyt om hvor og hvornår biler kan “indleveres” til udstilling om fredagen ?

Jesper Jensen
    Participant

Noget nyt i det hele taget?
    Har bl. a. fået Klöverbladet i min mail den anden dag hvor der nævnes nogle af de Alfaer, der bliver udstillet. Det synes jeg ikke jeg kan se hér på siden?

Per Jørgensen
    Participant

Vi har tilmeldt og betalt 800 kr. for træffet – er der truffet bestlutning om hvilke biler der skal udstilles – hvor skal vi henvende os for bekræftelse på at vi er ankommet til københavn –

Er det på hotellet – Vi har bestilt plads på Absalon camping – er der andre alfister der?

PS- kommer der noget mere på mail.

Venligst medlem 5865
    Joan og Per

Per Jørgensen
    Participant

Hvad er det for en mail du refarerer til ( Jesper) – vi har ikke modtaget en sådan mail !
    Joan

Lars R. Nissen
    Keymaster

Jeg ved, der bliver arbejdet på højtryk bag kulisserne, men det kan godt være noget tidskrævende at samarbejde med en organisation, der ikke altid er helt “nem at danse med”, så hvis I vil have lidt mere tålmodighed, vil alle oplysninger blive mailet til de tilmeldte deltagere i den nærmeste fremtid … 🙂

… at nogle svenskere så i øvtigt havde lyst til at “ødelægge” overraskelsen, er der jo ikke så meget at gøre ved … 😉

Der henvises til CHGPs pressecenter for afhentning af armbånd. Jeg går også ud fra, at der er hér, os der indleverer bil om fredagen, skal få udleveret disse om lørdagen ?
    Jeg har set lidt på banekortet, og kan finde et pressetelt ved indgangen fra Øster allé, jeg går ud fra det er her ?

Jesper Jensen
    Participant

Mailen, jeg henviser til, er en mail med et ‘blad’ der indeholder lidt nyheder om Alfa – lavet af den skånske afd. af den svenske Alfaklub – tror jeg nok 🙂

Lars R. Nissen
    Keymaster

Jesper Jensen skrev:

quote :

– lavet af den skånske afd. af den svenske Alfaklub – tror jeg nok 🙂

Se evt. mere HER. :cheer:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.