- This topic has 6 replies, 6 voices, and was last updated 5 years, 11 months ago by .
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Sektion Sjælland › Arrangementer › internationalt Alfa Romeo træf
Er der noget nyt om dette arrangement? Jeg læser lidt opslaget i facebook som om turen går til Le Mans. Er det rigtigt? Jeg vil rigtig gerne derned i år fordi det er 20 år siden jeg var afsted første gang, men vil gerne vide det i god tid.
Er det arrangementet d. 15-16/6? I så fald går turen ikke til Le Mans, men kommer til at foregå et sted på Sjælland.
Mener at have hørt, at der kommer noget mere om selve arrangementet i det kommende klubblad.
Bestyrelsen er ved at få de sidste detaljer på plads, omkring afholdelsen af det Internationale Alfa Romeo Træf i weekenden den 15./16. juni 2019.
Nærmere oplysninger om tid, sted, tilmelding, etc. meddeles i nærmeste fremtid på diverse platforme og i næste nummer af klubbladet.
Glæd jer!
Det er bare ærgerligt at klubben holder Alfa Romeo træf samme week-end som Gavnø. Sidste år var vi da mange Alfister til stede.
Venlig hilsen
Jørn Sejr Dybro.
Ja det kan vi kun være enige om, men prøv at se i aktivitets kalenderen for os “bil tosser” henover sommeren – hver eneste weekend er der et arrangement som nogen prioritere højt. – Vi håber alligevel du og andre vil prioritere sektion Sjællands 40år jubilæumstræf højst.
Mjooo. Som vi kender det fra tidligere, kan man have sine tvivler på at det bliver for familien ????
Mjooo, – har du måske været over grænsen i dag. ??? Jeg kan se, du fandt de go’e tilbud i vin og spirituosa afdelingen…. B) B) eller hvad har du lige gang i her ? :blink:
Hvad med at være lidt positiv i stedet ? :woohoo: Hvis du har været utilfreds med noget ifm tidligere arrangementer – så meld dig til at hjælpe med at gøre det bedre næste gang. Eller kontakt de ansvarlige personer med dine (muligvis relevante) kritikpunkter/forbedringsforslag. :sick:
Go’ weekend – nu er det kun 9 dage til vi skal se, hvordan det nye AR- team klarer sig i formel1. Fedt 🙂
Bo