- This topic has 4 replies, 4 voices, and was last updated 10 years, 9 months ago by .
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Klubforum › Internationale arrangementer › Klassiske biler på Nürburgring 2014
Hej alle alfister.
Jeg kører med på Pilgrimsturen til Nürburgring og Spa Francorchamps.
14-15-16 juni 2014 (lørdag-søndag-mandag)
I den forbindelse vil jeg gerne på invitere åbent til en “Ultimostile Experience on ViaRETRO” for klassiske biler og interesserede nede på og omkring banen.
Lørdag 14 juni 2014.
Alt efter tilbagemelding kan jeg arrangere (small): Mødes og hænger ud sammen i paddock og kører med hinanden eller (large): Mødes, hænger ud og kører instruktionsrunder og et foredrag om “Nürburgrings historie” og instruktionsvideo om aftenen.
Er der interesse for noget af dette?
Hej Per
Det lyder spændende! Jeg vil godt være med på “large” pakken.
Vi hænger jo normalt ud på p-pladsen (aka wanna-be-paddock) og synes også vi plejer at være gode til “instruktør-runder” / harekørsel.
HUSK DOG er der jo også 24H Le Mans i den weekend startende lørdag kl. 15.00, så mon ikke der i pauserne skal lures lidt med på det, og ses på restaurant/bar om aftenen?? Så måske fredag aften ellersøndag (selvom i vist kører til SPA allerede søndag?)
Stefan
Per, det kan også have min interesse.
Jeg poster lidt forskellige steder – og ser om der er interesse for en aften feks. Det er klart at mange sikkert vil se Lemans … men mon ikke det er noget vi alligevel vil gå og få updates fra løbende?
I’ll be back 🙂
Super arrangement, jeg er i hvertfald interesseret.
/Claus