- This topic has 7 replies, 6 voices, and was last updated 4 years, 1 month ago by .
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Alfa Forum › Type 939 – 159, Brera og Spider › køb af 159 hos VW i Haderslev
Godmorgen alle,
det er sikkert et skud i tågen, men der skulle vel ikke være nogen der har været ude ved VW i Haderslev og kigge på den koksgrå 159’er de har til salg?https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/alfa-romeo/159/22-jts-sportwagon-5d/4871136#
den ser umiddelbart fin ud med kilometer, årgang osv, men vi ved alle at billeder er meget taknemmelige og med bopæl i Aalborg er der lidt for langt til et hurtigt kig:whistle:
Spørgsmål 2; 159 uden tagrails, hvordan gør man med tagboks/skiboks?
mvh Lars
hvis man er rigtigt intra i bilen kører man da gerne 200 km blot en tanke!! det trods alt ikke på djævle øen !! og husk gyldigt cvr nr når du køber bilen.
Jeg havde nu også gerne sparet 4timers kørsel, for at kigge på en bil, som man måske er interesseret i.
Vi har jo medlemmer over hele landet, så mon ikke en af de lokale har set den/tilbyder at køre forbi og kigge på den? En skam at køre så langt for netop at finde ud af, at billederne ikke helt stemmer overens med den faktuelle stand.
mange tak for svar, Jeg blev kontaktet af en Alfa ligesindet som har set bilen og det bekræftede mig i vigtigheden af Alfist sammenhold:) Bilen har nogle issues som jeg ikke ville kunne leve med til den pris, og jeg blev sparet for en tur på 400km til ingen verdens nytte. stort tak til johnny!!
Men hvad med skiboks uden Rails? nogen erfaringer??
Altså, til 156 SW GTA har forankringspunkter til tagbøjler gemt bag de øverste dørlister – mon ikke også 159 SW har? Prøv at søg på tagbøjler til dyret, hvis du stadig kigger efter sådan en svend 😉
(Og bed om dokumentation for skift af knastkæden, når du ser en 2.2 JTS igen 😉
Jeg har haft en 159 uden rail. Der er er par punkter man sætter tagbøjlerne på. De originale larmer af h… til
Jeg har haft et par 159 SW uden rails og kørt med tagbøjler og boks fra Thule. Det fungerer uden problemer.
udmærket, så mangler jeg bare at finde en bil:whistle: mange tak for hjælp og input gutter!!