Kontingent 2010

Home Forums Sektion Jylland Debat og Spørgsmål Kontingent 2010

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Hej
    Jeg er blevet lidt forvirret omkring indbetalingen af kontingent for 2010 og håber på at få lidt lys over land herinde.

Er det meningen, at vi skal vente til BS kommer op at køre eller skal vi sætte det ind på girokontoen, som vi plejer?

Bare man pludselig ikke er medlem mere… :ohmy: 😉

Lars R. Nissen
    Keymaster

Først og fremmest: Du bliver ikke lige pludselig meldt ud af klubben. 🙂

I har jo ikke fået en kontingentopkrævning endnu! Den vil, hvis I ikke har tilmeldt jer BS, blive fremsendt i løbet af december.

Dette er selvfølgelig nyt i forhold til, hvad I i Jylland er vant til – så I må endelig ikke gøre som I plejer. 😉

BS er i øvrigt, for medlemmerne i Sektion Jylland, “oppe at køre” – og har været det en lille uges tid … :cheer:

Anonymous
    Inactive

Tak for svar og nu har jeg da også selv fundet funktionen under min medlemsprofil, så er det bare om få sparet noget porto! 🙂

Anonymous
    Inactive

Hvis man går ind under sin “egen” personlige profil, så står der et sted Kontigent betalings dato: er det den dato man har betalt sidst eller skal betale næste gang?
    Januar har været flytte måned for mig, og er nu i tvivl om jeg fik betalt girokortet eller det har forputtet sig i flytterodet :blush:

Lars R. Nissen
    Keymaster

Kontingents betalingsdato er en slags indikator for hvornår du burde have betalt dit kontingent. 😉

Omkring kontingentet opererer klubben jo med to datoer: 1/1 og 1/7. Alt efter om man har betalt for et helt eller halvt år.

I dit tilfælde er feltet Medlem har betalt sædvanligvis mere interessant, da det indikerer om din betaling er registreret – hvilket den i øvrigt på nuværende tidspunkt ikke er, da databasen på hjemmesiden endnu ikke er blevet opdateret med betalinger.

Den eneste, der lige nu ved om du har betalt dit kontingent er den jyske kasserer. Du kan evt. spørge ham på kasserer.jyl@alfaklub.dk.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.