Home › Forums › Sektion Jylland › Debat og Spørgsmål › Læsning af email
- This topic has 15 replies, 7 voices, and was last updated 16 years, 2 months ago by Mads og Egita Skourup.
-
AuthorPosts
-
6. November 2008 at 13:42 #4408AnonymousInactive
Ja er sku lidt utilfreds med den jyske bestyrelse, tilsyneladende bliver emails sendt til dem IKKE læst, da jeg valgte at stille op til aktivitets udvalg midt, men dette blev ikke anført i dagsorden for general forsamling, desværre(gør det dog alligevel.)og jeg har oz sendt ændringer ang mine medlems info, men uden nogen reaktion og infoen er IKKE blevet ændret, hvad har i at sige til det i bestyrelsen???
6. November 2008 at 17:26 #8722Mads og Egita SkourupParticipantSynes egentlig det er fint, at du kommer med et “surt opstød” ang. manglende svar fra bestyrelsen. Men er du sikker på at din mail er sent korrekt ??
Dertil skal dog siges, at jeg også gentagne gange ikke har modtaget svar fra bestyrelsen. Også sendt på mail.
Ikke for at virke som en sur skid, men det er bare træls ikke at få nogen som helst reaktion, på en mail eller et brev. Hmmmm…..
Mads
6. November 2008 at 18:19 #8724AnonymousInactive100% sikker har både sendt til formand samt kasserer… den eneste jeg endnu har sendt til som rent faktisk svarer tilbage er Per 🙂 Rart at se det ikke kun er mig der føler sig “overset” og sjovt har ingen af dem endnu reageret på denne tråd… ironisk ikke sandt 🙂
6. November 2008 at 19:24 #8725Mads og Egita SkourupParticipantJa. Per svarer 100 %.
Mads
6. November 2008 at 20:25 #8726Lars R. NissenKeymasterKim Simonsen skrev:
quote :… og sjovt har ingen af dem endnu reageret på denne tråd… ironisk ikke sandt 🙂Ikke rigtigt :dry: På nuværende tidspunkt er det kun 6 timer og 29 minutter siden denne tråd blev oprettet. Til forskel for os andre, kunne det jo tænkes at de jydske bestyrelsesmedlemmer har et liv, og dermed andet at lave end hele tiden at “hænge ud” på dette forum 😛 Giv dog staklerne en chance for at opdage dit indlæg … 😉
quote :… jeg har oz sendt ændringer ang mine medlems info, men uden nogen reaktion og infoen er IKKE blevet ændret …Hvis du har ændret dine data inden for den sidste måneds tid, kan jeg godt forstå, at det er “smuttet”, da der har været travlt med at koordinere det “gamle” medlemsregister og det nye på hjemmesiden. Så igen: Med lidt tålmodighed, går tingene meget lettere :cheer:
6. November 2008 at 21:08 #8727AnonymousInactiveikke inden for en måned men 3 gange det sidste år og ved at per har sendt mail videre til vores kassere med ændringer da der oz var problemer med klubbladet…. og nej synes faktisk jeg har været temmelig tålmodig efterhånden, ja det er et surt opstød helt sikkert… altså helt ærligt ja selvfølgelig er de oz mennesker med et liv men med 2 stk sendte mails idag og en tråd herinde skulle man da tro der ville komme en eller anden form for reaktion men ak nej……
9. November 2008 at 9:48 #8739Mads og Egita SkourupParticipantKim Simonsen skrev:
quote :men med 2 stk sendte mails idag og en tråd herinde skulle man da tro der ville komme en eller anden form for reaktion men ak nej……Hej Kim,
nu er det efterånden nogle dage siden, du skrev til bestyrelsen. Du har vel forhåbenligt hørt fra dem í mellemiden ??;)
Mads
9. November 2008 at 13:24 #8742AnonymousInactivehehe ja jeg har lige for 2 øjeblikke siden snakket i tlf med Kaj så ja har da hørt lidt, men det er så tilgengæld oz det eneste der er sket, der er altså lidt skuffende men der vel en god forklaring på hvorfor der ikke bliver reageret..
9. November 2008 at 15:59 #8746Per H. NørgaardParticipantHej Kim
Man skulle måske ikke tro det, men som Lars er inde på, så har jeg faktisk et (arbejds)liv ved siden af klubben og websiden 🙂
– De seneste dage har jeg været i Tyskland i forbindelse med arbejde og har ikke haft mulighed for at tjekke mails/forum som ellers.Jeg er rigtig glad for at høre du vil give en hånd med i midtudvalget, men ærgelig over at informationen ikke er nået frem til mig så jeg kunne have fået det med på indkaldelsen.
Det er dog ikke nødvendigt at have tilkendegivet kandidatur før indkaldelsen til generalforsamlingen for at kunne stille op. – men jeg er godt klar over at det ikke løser problemet med den manglende respons.
Venlige alfahilsner
Per9. November 2008 at 17:49 #8749Peter BinderupParticipantHej i Gæve Alfister.
Men fordi man er Alfist, behøver man ikke at være en nørd i kandidaturen PC og Email.
Det er ikke alle der ser dette medie som en nødvendighed.
Man kunne jo også ringe til manden og her er Kaj i sit es og altid på.
:huh: :S9. November 2008 at 18:38 #8750AnonymousInactiveNej fremskridt kan være farlig 😉
Men selvfølgelig kan alle ikke være IT nørder…
Men det er ingen undskyldning for manglende
respons, så må man have nogle som kan tage sig
af den digitale medie, og ikke bare lade det ligge
på en mand (Per), som det lige umiddelbart kunne
virke til man gør….Men det illustrerer rimelig godt imø.
Hvad hovedparten af aktiviteterne i klubben bliver lagt.
På klassiske dit og dat, på trods af vi er mange
med mer’ morderne biler, som også betaler til kassen B)9. November 2008 at 19:32 #8752AnonymousInactivehej Peter
jeg vil give Frank fuldstændig ret.
det er desuden ikke nødvendigt at være it-nørd for at bruge siden, jeg syntes det må være en del af bestyrelsesarb. lige at kikke indenfor 1 gang om dagen, det er jo ikke noget der behøver tage mange minutter.9. November 2008 at 23:13 #8759Peter BinderupParticipantDav igen.
Hvem siger at man overhovedet er i nærheden af sin computer hver dag, skal vi til at have dem med på ferie osv. det er alt andet lige nemmere at slæbe rundt på en telefon, til sidst kan jeg fornemme at det tager en anelse længere tid at trykke på tasterne også selvom at man er lynhurtig på tasterne med sine to pegefingre som jeg.
Men tro nu ikke at jeg er modstander af dette medie, men sidde og glo på denne skærm hver aften, det gider jeg ikke der er også en verden udenfor, bla. på 4 hjul eller i værkstedet, Dorte kan man ikke passe per PC og man kan alt andet lige ikke pudse bil med med PCeren B) .
Det nemmeste ville være at slette Kajs Email adresse fra bladet, for han siger selv at han ikke bruger den.
Så måske er jeg gammeldags, men skal jeg have fat i folk hurtigt, så tager jeg Alfaen, øeehh nå nej telefonen 😆 .
10. November 2008 at 14:30 #8762AnonymousInactiveFørst til dig Per den var nu ikke møntet på dig overhovedet du har nu altid været flittig til at besvare emails.. det var nu mere bl.a Kaj og som jeg kan læse siger han selv han ikke bruger den email, jamen hvad dælen er den der så for..Ang for at stille og så stod der jo netop i de informationer vi fik at det skulle være bestyrelsen i hænde senest 14dage før (SKRIFTLIGT) general forsamling hvis man havde forslag eller andet.. Derfor sendte jeg en mail til Kaj som der tilsyneladende ik blev reageret på(det stod jo ik på indkaldelsen til GF08 at jeg stiller op til midtudvalget) og en email i vore dage er at regne for skriftligt om man vil eller ej, derfor forventer jeg da selvfølgelig en form for reaktion når jeg skriver til ham på mail det siger vel sig selv…. Ja kunne ha ringet som andre siger, men det jo ik skriftligt?!! Jeg kunne oz ha sendt alm brev men hvorfor??? Jeg har jo en email adresse til ham og det er da “gratis” at sende ik sandt…
Mit egentlig formål med denne tråd var såmænd at gøre opmærksom på at der tilsyneladende er/var et problem med respons via mail for visse personer i bestyrelsen og hvis ingen siger noget jamen så bliver det jo ej heller taget op til vurdering vel… håber det giver mening den “lille” roman her…. 🙂
Og ja jeg stiller stadigvæk op til aktivitets udvalg midtjylland 🙂
10. November 2008 at 17:10 #8765AnonymousInactivehej Kim, du har ret, at sende en mail er skriftlig henvendelse, så må kaj, og de andre lære det.
hej peter, sjovt du lige skriver at man kan slette kaj mail adr. den tanke slog også mig, det er nok nemmere end at lære kaj kikke sine mail igennem.:0)
der er jo ingen der har sagt/skrevet at du eller andre skal bruge hver aften på at sidde foran pc’n, det kan klares på gangske få minutter og mon ikke din pc er tænt hver dag i et hjem med store piger:0) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.