- This topic has 3 replies, 3 voices, and was last updated 4 years, 6 months ago by .
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Alfa Forum › Type 105/115 – Giulia, Giulia GT og Spider › Maling Autolakering
Hej
Er der nogle som har gode erfaringer med autolakering ??
Jeg har en Spider og tja, der er kommet en boble, tænker at det evt. var muligt bare at male en del, et område, der er på kanten af min bagklap, underlig sted bare lige at komme med boble altså 🙂 …
Nå men nu om dage er man vel opdateret og har mere kunnen til at kunne ramme farve, kommer jo nok også an på den maler som gør det, om han har kompetencen osv.
Er der nogen her fra klubben der har gode erfaringen ??
Brian 🙂
Det at ramme farven burde ikke være det store problem, det er nok mere med at få overgangen god til den eksisterende lak. Spørg en maler hvad de sjal have for det, evt. nogen der laver smartrepair. Tror ikke forskellen til en hellakering af klappen er specielt stor.
Har ingen erfaring med at få dem til at ramme en specifik farve.
Men har brugt Taulov Autolakering til at lave lidt forskelligt for mig.
Af Alfa relateret har de renoveret fælgene på min 156’er.
Og de virker professionelle, synes jeg.
http://www.taulovautolakering.dk/
Alternativt er der AH Autolak i Fredericia. De havde så travlt, at de måtte åbne en afdeling i Middelfart. Og de har også lige åbnet en afdeling oppe ved My Garage i Vejle. Så det må næsten betyde, at der er mange der er tilfredse (men igen… Pierre.dk har også flere afdelinger, og de er vist ikke just kendte for at gå op i det de laver, ud fra hvad jeg kan læse på et andet forum)
Tak for hint… 🙂